mitec 1202 MKII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jerre
    • Jun 2003
    • 286

mitec 1202 MKII

Hallo,
    ik heb van de week een tafeltje in m'n handen geduwd gekregen. 'k denk wel dat 't al vrij oud is, maar de vraag is nu of het nog zin heeft om 'r moeite in te steken. 't is maar een 12 kanaals tafeltje met vier bussen (waarvan 'r waarschijnlijk al minstens 2 voor effect gebruikt worden). 't heeft geen inserts dus ' was eerst aan't denken om 'r op aan te brengen, maar als 'k hier de commentaar krijg dat 't niet meer de moeite is om 'r al te veel werk in te steken ga 'k 't ook niet meer doen. 'k vind 'r ook niets meer over op 't net, over mitec wel en dat 't merk niet meer bestaat, maar 't punt is dat 't maar 12 kanalen zijn. Wat zou je hier nog mee kunnen aanvangen? 'n klein banndje ofzo (drum, 1 zang mic, 1 gitaar en bas) of zijn 'r nog wat meer creatieve dingen mee aan te vangen?

greets J
    nu gij en dan ikke weer
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

Ik zou het apparaat lekker laten zoals 'ie is. Waarom zou je er inserts op willen hebben? Dan zou je dus op de inserts allerlei apparaten kunnen aansluiten die bij elkaar veel meer waard zijn dan die tafel? Een eventueel eind EQ-tje kan je altijd nog tussen de masteruitgangen en je versterkers hangen.

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• jerre
      • Jun 2003
      • 286

Tja, misschien eerst wat compressors/gates aanschaffen en dan stillaan beginnen uit te kijken naar 'n grotere tafel. Inserts bijmaken is nu niet de grootste zaak van de wereld ('n paar stereo jack's en wat C'tjes, pre of post). Mja, 't is zoals je 't schrijft dat 't uiteindelijk meer waard is dan de tafel zelf.
      nu gij en dan ikke weer

Comment

• haasie
        • Nov 2003
        • 1

Hallo, is er iemand die een beschrijving heeft van een Mitec audio serevr 16', ik heb dit mengpaneel in bruikleen gekregen maar ik wil er iets meer van weten, ik hoor wel.
        Groet Hans
        zoefzoef

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

er staat hier in de buurt zo'n ding. Bedoel je de stage-server, of the roadie server??
          ( 1 is met faders en 4 aux, de andere is 8 aux, voor monitor)

ding stelt niet zo heel veel voor...

Comment

Working...