L' Acoustics Arcs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

ALC is onderdeel van AED.
    Want als AED v dosc wil, dan kopen ze gewoon die hele toko op.

En ik acht de kans groot dat je via AED Nederland ook v dosc kan huren.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• MatthiasB
      • May 2003
      • 674

ja natuurlijk kun je dat

en als ik me niet vergis zijn er 1 of 2 techniekers van aed die ook aan de dosc mogen komen

en aed mag geen v-dosc kopen men beste omdat alc die al heeft en l-acoustics koos voor de A partner alc en niet voor aed zelf. Ook had alc de dosc al lang voor ze A partner geworden zijn

ps: ik volg cursus bij alc en volg een stage bij AED, dus ken wel wat van de interne keuken
      NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Freddie
        • Nov 2002
        • 195

dit gaat ook echt lekker over het onderwerp van de starter.
        Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

yup

maar wat wil ie juist weten over die arcs ?

de specificaties heeft hij al als ie hem lekker vind klinken en er het budget voor heeft moet ie dat maar kopen dan

als ik het geld had zou ik het wel weten!!! en onder die arcs een 218 basje
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Freddie
            • Nov 2002
            • 195

een 218 basje??????
            Bij het bedrijf waar ik werk komt arcs met 4x arcs en volgens mij 3x 218 (kan ook 4x zijn)

Comment

• MatthiasB
              • May 2003
              • 674

ik zei een 218 kastje ik zei niet één he

wat ze bij jouw hebben zou ik wel willen 4 x arcs en daaronder 4 basjes en dat aan 2 zijden van het podium of iets dergelijks.

zal wel lekker klinken
              NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Freddie
                • Nov 2002
                • 195

klinken doet het cker wel !!!.

Laatste keer lagen de 218's onder het podium en de arcs gevlogen []
                dan kan je knallen

Maar dave, ben er er ondertussen al uit??? of heb je nog meer vragen

Comment

• davehouben
                  • Dec 2003
                  • 92

Ja hoor! Er zijn genoeg reacties geweest dus ik weet alweer wat meer. Al waren de reacties wel erg verdeeld maar dat geeft niet. Het is ook niet zo dat er bij ons nu een besluit moet worden genomen over wel of niet kopen van Arcs maar ik wilde gewoon weten hoe anderen er over denken. Zeker omdat de Arcs bij de test niet zo goed naar voren kwam. Anderen hebben er misschien vaker mee gewerkt maar wij nemen hem ook vast een keer op proef.
                  Je moet je materiaal natuurlijk ook een beetje afstemmen op de klussen die je hebt. Daarom is het ook iets wat we pas willen binnen nu en 3 jaar ongeveer. Tot die tijd voldoet de JBL prima!!! Eerst gaan we in de tussentijd eens naar verschillende systemen kijken en luisteren.
                  In ieder geval bedankt voor de reacties!!!

Comment

• cobi
                    • Aug 2002
                    • 1083

citaat:Geplaatst door Tascam

ja natuurlijk kun je dat

en als ik me niet vergis zijn er 1 of 2 techniekers van aed die ook aan de dosc mogen komen
                    Lijkt me sterk.
                    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• adamson
                      • Dec 2003
                      • 1

Even voor alle duidelijkheid: Adamson is wel te koop En dus niet alleen de conventionele systemen maar de Y-Axis serie en het nieuwe spektrix compact line source array.

Comment

• rinus bakker
                        • Mar 2002
                        • 5430

citaat:Geplaatst door davehouben
                        1) ....over het wel of niet kopen van Arcs maar ik wilde gewoon weten hoe anderen er over denken. Zeker omdat de Arcs bij de test niet zo goed naar voren kwam.
                        2) Daarom is het ook iets wat we pas willen binnen nu en 3 jaar ongeveer. Tot die tijd voldoet de JBL prima!!!
                        3) Eerst gaan we in de tussentijd eens naar verschillende systemen kijken en luisteren.
                        Hallo Dave,
                        even een paar opmerkingen:
                        1) Stel je wilt graag een AudiTT, maar bij de proefrit viel ie JOU nogal tegen. Maakt het dan uit wat anderen ervan vinden? JIJ moet ermee uit de voeten kunnen!
                        2) 3 jaar kan in de ontwikkeling van de geluidstechniek al weer een hoop nieuwe inzichten (aan feiten en/of emoties?) hebben opgeleverd.
                        3) Kom je over 2,5 jaar nog wel even de tussentijdse ervaringen/testen enz melden? En ook van degene die tegenvielen?
                        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• davehouben
                          • Dec 2003
                          • 92

even een paar opmerkingen:
                          1) Stel je wilt graag een AudiTT, maar bij de proefrit viel ie JOU nogal tegen. Maakt het dan uit wat anderen ervan vinden? JIJ moet ermee uit de voeten kunnen!
                          2) 3 jaar kan in de ontwikkeling van de geluidstechniek al weer een hoop nieuwe inzichten (aan feiten en/of emoties?) hebben opgeleverd.
                          3) Kom je over 2,5 jaar nog wel even de tussentijdse ervaringen/testen enz melden? En ook van degene die tegenvielen?

Nou ten eerste, zeker moet een systeem vooral jezelf goed kunnen bevallen. Maar toch, als je als bedrijf een goede naam aan het opbouwen bent en je klanten en klussen steeds groter en belangrijker gaan worden wil je steeds dezelfde goede kwaliteit blijven leveren! Dit staat zeker bij ons hoog in het vaandel! Daarbij hoort zeker ook een goede PA! En als je een goede PA hebt is dat ook voor jezelf een must om mee te werken.
                          Ten tweede, de ontwikkeling gaat inderdaad steeds verder en sneller op dit gebied. Maar deze ontwikkelingen blijven we in de tussentijd zeker op de voet volgen en zullen we ook in onze keuze opnemen.
                          En ten derde zullen er op dit forum vanzelf nog wel genoeg discussie's losbarsten over nieuwe dingen op het gebied van PA systemen!

Comment

• Robert NF
                            • Jan 2004
                            • 7

Best Dave,

Ik werk bij het bedrijf waar Freddie het over heeft.
                            Wij hebben zelf arcs en ik ben daar zeer tevreden over.

Wij hadden in die sporthal compleet Arcs gevlogen 4 toppen per kant en 3 subs per kant.
                            Even over het samenstellen van het systeem.
                            Wij hebben twee samenstellingen.
                            1> Compleet arcs
                            - 8x arcs
                            - 6x SB 218
                            - 2x Camco mono amp rack.
                            - 1x XTA DP 226

2> Arcs 3 toppen
                            Dat is zoals jij hem gezien heb bij de demo dag van stage pro.
                            Maar zoals eerder geschreven kwam de set daar niet zo lekker uit de verf.

Arcs draaien met 4 subs per kant is wat overdreven.

Robert NF
                            Raar maar Waar....

Comment

• sparky
                              • Apr 2002
                              • 2104

Firma nachtvorst? :-)

Soms ben je met 4 subjes wel meteen op de juiste hoogte, heheh.
                              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Robert NF
                                • Jan 2004
                                • 7

Sparky

Heb je helemaal gelijk in en het is voor het koppelen van het sub
                                ook nog beter maar om nou 4 subs mee te laten draaien vind ik wat te veel.

Maar vaak vliegen wij arcs dus dan kan het gewoon met 3 subs per kant.

Robert NF
                                Raar maar Waar....

Comment

Working...