Double array van peeckersound

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dabeatisflo
    • Sep 2005
    • 14

    #91
    beste geluidsfanaten,

    ik hoor hier veel zaken die kloppen en niet kloppen. Ik heb persoonlijk de peeckersound serie volledig gehoord op de acf beurs en ik was tevreden, ik heb al veel systemen gehoord en ik vind dat dit systeem nu net iets warmer klinkt dan andere systemen. Het klinkt anders, elk systeem klinkt anders, en elk merk heeft zijn goeie en slechte kanten. Dit is een merk zoals een ander, met zijn eigen karakter. Houd je niet van citroen, koop dan een volkswagen.... en zo is dat met luisprekers net hetzelfde. Ik ben persoonlijk voor italiaanse en spaanse klank, die net iets warmer klinkt. Ik ben tegen jbl en bose, en electrovoice, welke nogal ongecontroleerd en goedkoop klinken hoewel de prijs wat anders zegt ... een setje HK of Fame is ook mooi maar das meer een hifi klank, maar ja het hangt ervan af wat je ermee gaat doen. Met peeckersound moet je het beste orkest van de wereld niet versterken. Koop dan een systeem dat dubbel zo duur en beter is, Peeckersound volstaat voor de meeste toepassingen en persoonlijk vind ik dat peeckersound extreme en double array series zeer mooi klinken voor de prijs. Tis ni duur en ni goedkoop, tis gewoon goed. Maar ja wie weet vind ik morgen een systeem dat voor mij beter klinkt en minder duur is, wie zal het zeggen... Het systeem is zeker geen 'brol' en diegenen die het gekocht hebben spreken wel beter. Dus voor diegenen die zeggen vervorming hier, en klank is niet goed daar enz... zou ik toch maar eens willen vragen wat zij vervorming noemen. Das allemaal verwarrend en er wordt hier veel gediscussieerd omdat mensne elkaar verkeerd begrijpen denk ik, en door verkeerde interpretaties want ik zal aan vervorming ene andere waarneming hebben dan bvb iemand anders enz ... Maar goed, dit gezegdzijnde lijkt me het zeker een goed systeem dat je ni mag afbreken in waarde
    Poignie F.

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #92
      kicken van ouwe topics.

      Comment

      Working...