APX of K115?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EL DJ
    • Sep 2003
    • 60

APX of K115?

Ik ga een paar nieuwe luidsprekers kopen en ik twijfel nog tussen deze twee; van American Audio; APX 152 en DAP Audio; K-115 15 inch
    De prijzen zijn dezelfde dus zou ik willen weten welke nu volgens jullie de beste zijn.
    Is DAT muziek?
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

De K-115 zou ik niet nemen, schijnt hele slechte bas weergave te hebben, klinkt absoluut niet lekker, kijk dan naar de K-112 maar dan moet je er wel een setje subjes onder knallen wat denk ik weer boven je buget uitkomt.
    2e hands een optie?
    We're ready to party, are you?

Comment

• EL DJ
      • Sep 2003
      • 60

Tweedehands mag,maar dat van die subs is gewoon echt niet nodig.
      Is DAT muziek?

Comment

• musicjohn
        • Aug 2001
        • 1102

Hey DJ.T

citaat:schijnt hele slechte bas weergave te hebben, klinkt absoluut niet lekker
        Wat heet "schijnt" ??? Heb je ze niet zelf niet gehoord dan? Dus alleen maar van "horen zeggen"? Als dat zo is moet je dit soort dingen niet schrijven.

Ik heb de K-115 wel gehoord en ik vind het speakertje voor DJ werk best lekker klinken, zeker voor z'n prijs en de catagorie.

Helaas kan ik over de APX 152 niets zeggen, want die heb ik dus NIET zelf gehoord.
        Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• test12
          • Jan 2003
          • 901

De American Audio en DAP zijn gelijke speakers, voor het geld zijn het echt goeie speakers.
          In combinatie met een sub zou ik zeker voor de 12" kiezen. Ingeval van fullrange
          gebruik voor muziek zondermeer de 15" uivoering.

m.v.g. Herman

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

De amdj en de dap komen van dezelfde oem fabrikant maar daar houd het ook op. De dap en amdj verschillen nog in sommige onderdelen. Als ik moest kiezen tussen deze twee zou ik zeggen de amdj. klinken allebei ongeveer hetzelfde alleen lijkt het alsof de amdj wat meer vermogen kan hebben. Dit is een showroom ervaring dus niet echt helemaal betrouwbaar.

Comment

• test12
              • Jan 2003
              • 901

De verschillen in AMDJ en DAP zit in het tijdstip dat ze gemaakt zijn (kleine verbeteringen in uitvoering).

m.v.g. Herman

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Neej John ik heb ze niet zelf gehoord, daarom staat er ook schijnt ja.
                Het is alleen wel zo dat ik dit erg vaak gehoord heb van mensen die ze wel hebben gehoord.
                Als je dit onbetrouwbaar vind, dan moet je mijn post negeren, sowieso ga je ze hoop ik toch wel allemaal zef ff naast mekaar zetten EL DJ?
                We're ready to party, are you?

Comment

• test12
                  • Jan 2003
                  • 901

Wij hebben wel de 12" uitvoeringen in A B vergelijk gehad, geen verschil te horen en ook niet in
                  uitvoering, zelfde materialen toegepast.

m.v.g. Herman

Comment

• EL DJ
                    • Sep 2003
                    • 60

[quote]Geplaatst door test12

De verschillen in AMDJ en DAP zit in het tijdstip dat ze gemaakt zijn (kleine verbeteringen in uitvoering).

m.v.g. Herman

Wanner zijn ze dan wel precies gemaakt als ik vragen was en wat zijn die klein verbeteringen? Oh ja DJ T ik ben niet van plan om ze zelf in elkaar te zetten. Zo handig ben ik nu ook weer niet
                    Is DAT muziek?

Comment

• test12
                      • Jan 2003
                      • 901

Citaat:
                      Michael:
                      De amdj en de dap komen van dezelfde oem fabrikant maar daar houd het ook op. De
                      dap en amdj verschillen nog in sommige onderdelen.

De 12" exemplaren van AMDL en DAP die ik gezien en vergeleken heb zijn volkomen identiek op
                      merkplaatje na.
                      Conclusie van mij als door anderen verschillen waargenomen zijn, dan moeten dat vebeteringen
                      of veranderingen zijn in uitvoering bij verschillende series.

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Uit ervaring kan ik je melden dat beide identiek zijn, zit alleen ander plaatje op.
                        Wil je ze nog dit jaar dan zou ik als de wiede weerga de ADJ versie bestellen, de DAP versie is namelijk al een poosje opperdepop...

Opmerkingen als "schijnt" zijn altijd negatief. Heel bijzonder en daarmee volstrekt nutteloos.

Ik heb een toneelstuk over 2x K112 gehoord, voor de spraak prima tot 80 personen, voor muziek kom je sub tekort in mijn ogen

Comment

Working...