BeyerDynamic Opus Drumset L ????

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soilworker
    • Jan 2004
    • 71

BeyerDynamic Opus Drumset L ????

BeyerDynamic Opus Drumset L.Dat is voor mij volgens mij wel een van de goede pakketten die ik als beginned pa man / producer kan aanschaffen. Ik zoek mensen die hier ervaring mee hebben en die ze ook met mij wilt delen,

een aantal vraagjes

- Hoeveel kost het doosje? (hij is nog niet beschikbaar volgens mij)

- Zitten de microfoon niet in de weg ? omdat ze zo hoog zijn.

- Kun je de hals goed verschuiven / bedienen??..

- Hoe goed is het vergeleken met een drumsetje van AKG/Shure

- geef een gemiddelt cijfer over deze drumset !

Hartstikke bedankt in ieder geval !!

Frankie
    FertiliZing YOUR World
  • cru
    • Sep 2003
    • 106

Hoi Frankie,

De nieuwe Opus (Opus 88 tom/snare en Opus 99 basdrum) en de drumsets zijn in België pas ten vroegste leverbaar eind febuari.
    De Opus reeks wordt goed onthaald en klinkt heel degelijk voor zijn prijs. De zwanenhals van de Opus 88 pivoteert rond de as, zo kun je ze beter en dichter naar het drumvel mikken dan bij de Opus 87. De zwanenhals is verder perfect te bedienen.
    De microfoonelementjes kunnen tegen een stevige tik van de drumstick.
    Het meest geniale vind ik de geïntegreerde klem (MKV 87). Deze zit muurvast op ring van een drum vast zonder deze te beschadigen. In tegenstelling tot de wasknijperklemmetjes (bvb. bij AKG) trilt de hele zaak niet los. In de klem zit ook de voeding van de condensatormic's ingebouwd, dus geen gezeul meer met externe voedingen en flinterdunne kabeltjes.
    Verder een test van alle modellen ophttp://www.meetmusic.com/meetmusic/N...ail.php?id=103
    Verder even de gegevens uit de Beyer datasheets halen en testen maar.

Doei,

Jan

Comment

• Soilworker
      • Jan 2004
      • 71

Hey ...dankjewel voor de info !.. Hou wel van duitse kwaliteit!. NU NOG EEN PRIJS??

Frankie!
      FertiliZing YOUR World

Comment

• cru
        • Sep 2003
        • 106

Graag gedaan hoor. Prijs zal wel online te vinden zijn in Nederland denk ik. Effe contact opnemen met http://www.electricsound.com/.

Doei,

Jan

Comment

Working...