altodrive 3.4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stef1
    • Jan 2004
    • 25

altodrive 3.4

Wie heeft er ervaring met dit apparaat.
    Ik weet ook wel dat er betere apparaten zijn,maar heeft er iemand dit ding al eens getest?

Ik ga over een paar weken dit ding uitproberen als ik mijn nieuwe set voor kleinere locaties binnen heb.
    De bedoeling is om met dit ding een setje redelijk idiot proof te maken.
    Als het niet blijkt te werken, prijs kwaliteit voorop gesteld zal ik hoogstwaarschijnlijk een dsp4(qsc) achter op mijn dca3422 van qsc zetten.

Dus nogmaals graag reacties van iemand die met dit ding gewerkt heeft,en niet iemand die gewoon botweg alle goedkope spullen afkraakt.

Groetjes Stef
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

ik heb inderdaad al gewerkt met Alto maxidrive
    zeer leuk toestel maar in dezelfde prijsklasse heeft Behringer ook zo een digitale cross over . Ik heb daar ook eens een test mee gedaan en vond deze stukken eenvoudiger en beter dan de Alto . Ik dacht dat dit toestel de Ultradrive noemt .

Comment

• stef1
      • Jan 2004
      • 25

Bedankt voor je reactie Sompie.

Heb je toevallig ook geluisterd of de compressor limitter van die Alto redelijk werkt?.
      En in hoeverre is dit apparaat te blokkeren met een paswoord?

Ik zal in ieder geval de behringer ook eens proberen.

Groetjes Stef

Comment

• sompi
        • Mar 2003
        • 200

de compressor vond ik persoonlijk één van de zwakkere punten ,vond ik beter bij de behringer .

over de mogelijkheid tot paswoord durf ik me niet uitspreken
        zover heb ik het toestel niet uitgeprobeerd

de behringer heeft geloof ik wel deze mogelijkheid

Comment

• stef1
          • Jan 2004
          • 25

Volgens een bekende die al 20 jaar in het vak zit,zouden de BurrBrown converters welke gebruikt worden in de Altodrive 3.4 van goede kwaliteit zijn, en niet makkelijk in zo'n goedkoop product gebruikt worden.

Maar het is natuurlijk ook zo dat een apparaat zo goed is als de zwakste schakel in het ding.

Een apparaat dat gigantisch begint te pompen tijdens het limitten is ook geen succes!
          Ik heb een paar jaar een ultracurve 8000 gebruikt van behringer.
          De converters van dit apparaat waren echt geen succes,alleen de limitting was geweldig. Nu heb ik een paar ulracurve deq2498's en ik moet zeggen dat ik daar weer erg over te spreken ben.
          Dus wie weet is die Ultradrive ook wel OK.

Comment

• nightline
            • Oct 2002
            • 1001

Altodrive en Maxidrive zijn toch heel verschillende processors, ik heb ze beide in gebruik. Persoonlijk vindt ik die Altodrive iets prettiger te bedienen, limiters zijn goed in te stellen met voldoende mogelijkheden. En het apparaat is inderdaad met een paswoord te beveiligen.

Groeten

Jack