Yorkville E2204

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thix
    • Jan 2004
    • 99

Yorkville E2204

Hoi,

Iemand enige ervaring met deze kasten? Ik heb ze voor het eerst gehoord en vond deze behoorlijk klinken. Elke kast werd aangestuurd door een Crown Macro-Tech 2402. Ze werden afgefilterd op 80Hz. Voor de bassen stonden er 4 kasten met 2x 18"inch. Ook gestuurd met Crown's. Systeem klonk voor mij super goed.[8D]

• test12
    • Jan 2003
    • 901

Geen eigen ervaring in gebruik, komt ze ook niet echt vaak tegen.
    Ik heb ze wel horen gebruiken en kan jou bevindingen volledig onderstrepen.

m.v.g. Herman

Comment

• Thix
      • Jan 2004
      • 99

Ben is gaan neuzen hoe da hier geraakt Yorkville. Via Serlui dus, www.serlui.nl, ik moet zeggen dat die prijskes niet overdreven zijn hebben ook verschillende catogorieën. Tis ongeveer 2000€ per kast, 2x 15inch en 2inch driver . Precies goed materiaal, gaan mij misschien wel eens wagen aan een setje van die E2204. Model is wel lichtjes aangepast heb ik gezien dus zal maar eens eerst luisteren.

Comment

• Robert
        • Aug 2000
        • 630

Ik heb andere kastjes van die serie weleens gehoord, en inderdaad, klonk wel lekker.

Maar: de hele serie wordt niet meer gemaakt! Hou daar wel rekening mee...

Grtz. Robert

Comment

• Thix
          • Jan 2004
          • 99

Ja ik heb gezien dat het model verandert is maar dat ze de hele serie niet meer maken?? Ze staan toch nog allemaal op hun site?[?]

Groetjes
          Kevin

Comment

• Robert
            • Aug 2000
            • 630

Oeps... foutje, sorry!!!

Allen bij de E2204 staat "discontinued model". Er is inderdaad wel een vergelijkbaar model, maar die heet anders, namelijk E2152.

Groeten! Robert

Comment

Working...