geluisterd naar mackie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kareltje
    • Jan 2004
    • 26

geluisterd naar mackie

Hoi

Ben net terug van Limburg.
    Hebben een top en een bas van mackie neergezet, het type waar we het hierboven over hadden.SA 1232

Andere kant 1 bas van mij dyncord PWH 17 en 1 F150
    Mackie was niet meer te horen, dan spreken we nog niet over de sound.
    Klonk verschrikkelijk, geen mooie hiats hoorbaar, schreeuwerig, en totaal geen demping op.
    Bas was niet te horen, ja een beetje midlaag. En dan stonden we nog in een mooi gedempte zaal.
    Dus ben gelijk genezen, en hou het maar bij Dynacord. Was ook de mening van de verkoper, hij zei hou jij je eigen set maar. Wel 150 Km gereden maar wel een stuk wijzer geworden. (Over smaak valt niet te twisten)

Groetjes Kareltje

[][^]

• kareltje
    • Jan 2004
    • 26

citaat:Geplaatst door kareltje

Hoi

Hebben een top en een bas van mackie neergezet, het type waar we het hierboven over hadden.SA 1232

Klonk verschrikkelijk, geen mooie hiats hoorbaar, schreeuwerig, en totaal geen demping op.
    Bas was niet te horen, ja een beetje midlaag. En dan stonden we nog in een mooi gedempte zaal.
    Dus ben gelijk genezen, en hou het maar bij Dynacord. Was ook de mening van de verkoper, hij zei hou jij je eigen set maar. Wel 150 Km gereden maar wel een stuk wijzer geworden. (Over smaak valt niet te twisten)

Groetjes Kareltje

[][^]

eh sorry heb per ongeluk een nieuw onderwerp gemaakt , maar hoorde bij onderstaan topic.

Comment

• Michael
      • Nov 2002
      • 643

Sound 2 light en parkstad entertainment in kerkrade limburg gebruiken alleenmaar mackie sw bassen, mackie srm450 en fusion speakers in grote getalen volgens hun en waren er erg tevreden over.

Comment

• kareltje
        • Jan 2004
        • 26

Hoi

Groetjes Kareltje

[][^]

eh sorry heb per ongeluk een nieuw onderwerp gemaakt , maar hoorde bij onderstaan topic.
        Misschien zijn ze in limburg dan gauw tevreden.

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

en was dat enkel de fusion 3000 die je hoorde of heb je bv de srm 450 ook gehoord want die klinkt echt wel nergens schel
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• kareltje
            • Jan 2004
            • 26

citaat:Geplaatst door MatthiasB

en was dat enkel de fusion 3000 die je hoorde of heb je bv de srm 450 ook gehoord want die klinkt echt wel nergens schel
            Nee ik heb de fusion niet gehoord maar de SA 1232 met de baskast.

Heb het ook niet over schel gehad.
            Het totale geluid klinkt nergens naar. Klinkt ongecontroleerd schreeuwerig

Comment

• MatthiasB
              • May 2003
              • 674

de enige luister ervaring die ik had met die kasten was ergens een consertje waar ze die dingen zonder bas had neergepoot zonder basjes er onder

dat vond ik ook op niks trekken maar met sub heb ik ze nog niet gehoord
              NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Rv
                • Feb 2001
                • 1086

De fusion3000 heb ik al eens gehoord, en ook al eens over gespeeld.

Machtig systeem! Ben er erg over te spreken!
                [^]
                ____
                Rv.
                ____

Comment

Working...