lem dx26

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • et
    • Feb 2004
    • 3

    lem dx26

    Ik speel nu al een tijdje me een behringer crossover maar volgens mij haal ik niet alles uit mijn luidsprekers.Het is daarom dat ik heel graag een lem dx 26 zou willen aanschaffen.Of zou ik beter iets anders kopen zoals een driverack PA of de 260 maar dat is dan wel een toestel uit een heel andere prijsklasse.Wat zou ik het beste doen.
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

    #2
    eerst en vooral: een crossover is veel beperkter als een luidsprekerprocessor. met jouw cross over kan je alleen maar frequentiebanden splitsen. Zo een processor is in feite een combinatie van verschillende aparaten zoals bv: cross over, compressor/limiter, equalizer,.... .

    Met een luidsprekerprocessor systeem kan je dus veel meer dan alleen maar frequenties scheiden. Het is dus goed mogelijk dat je veel meer uit je systeem kan halen met zo een processor.

    Wat voor een geluidssyteem heb je staan eigenlijk?
    niet zagen, gewoon doen!

    Comment

    • bewap
      • Jun 2002
      • 239

      #3
      De lem dx 26 is een veelzijdig apparaat waarmee je eigenlijk een alles in 1 oplossing hebt. Ik heb zelf de DX 24 en ben er tot
      dit moment zeer tevreden over. Ik heb zelf ook voor de keuze gestaan om te kiezen tussen de DX 24 en de driverack PA, uiteindelijk heb ik gekozen voor de DX 24, vanwege de prijs en de niet aanwezige uitschakel ploep. De driverack PA heeft als voordeel dat hij iets uitgebreider is dan de DX 24. De DX 26 zou ik vergelijken met de Driverack 260. Maar met de DX 24 kan ik eigenlijk alles wat ik nodig heb. Ik zou als ik jouw was deze dus ook in overweging nemen, vooral als je kijkt naar de prijs.

      Comment

      • sompi
        • Mar 2003
        • 200

        #4
        als je toch in deze prijsklasse wenst te blijven kijk dan ook eens naar Behringer Ultradrive of Alto Maxidrive . Beide toestellen werden bij ons getest en vielen zeer goed mee ,zeker als je de prijs bekijkt .
        Wijzelf werken met XTA

        Comment

        • Iko
          • Feb 2002
          • 766

          #5
          citaat:Geplaatst door sompi

          als je toch in deze prijsklasse wenst te blijven kijk dan ook eens naar Behringer Ultradrive of Alto Maxidrive . Beide toestellen werden bij ons getest en vielen zeer goed mee ,zeker als je de prijs bekijkt .
          Wijzelf werken met XTA
          Denk als je voor die prijs iets wilt hebben je beter voor de Lem DX26+ kan gaan. De gewone dx26 wordt niet meer gemaakt. Wij hebebn er ook 1 er zijn zeer te vrede op wat kleine puntjes na (mute is niet 100 %, laag doet soms wat vreemd op laag niveau, als of er een gate over heen zit).

          Werk ook regelmatig met XTA, maar dit is gewoon stuken duurder. Voor de meeste toepassinge is Lem prima.

          Greetzz Iko

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            behringer ultradrive-pro 2496 is een goeie optie, 24bits, 96 khz, 3 in , 6 uit, en kost 530 in BTW, dus.


            Comment

            • et
              • Feb 2004
              • 3

              #7
              Ik denk dat ik voor de lem dx 26 ga

              Comment

              • Ws Soundexpresse
                • Jun 2001
                • 1007

                #8
                meteen een vraagje dan,

                In een ander topic heb ik aangegeven met ev rx te gaan werken, nu is de vraag, zijn er ergens de presets voor de lem dx 24 voor de rx set te vinden? Rx set: 1x 212 en 2x 118 per kant.
                Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

                Comment

                • arie
                  • Feb 2003
                  • 550

                  #9
                  waarom probeer je dan geen tweedehands ev dx 34a of 38 te krijgen.werken ook uitstekend edn passen goed bij je set met name de 38.

                  gr arie

                  ps nieuw zijn ze denk ik wel wat boven je budget

                  Comment

                  Working...