Boost PX-2400

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freek Fokker
    • Aug 2003
    • 495

    #16
    Bedankt voor je uitleg,

    het lijkt me best een interressante set-up zoals je dat besschrijft.
    Ik dacht eerst dat je die DSP er tussen had staan plus een passief filter en dan ook nog allemaal losse apparaten.
    Die zaten dus alleen allemaal in het zelfde kastje

    Maar ik dacht altijd dat de earthquake kasten gewoon een soort w-bin's waren. Hoe diep lopen die dan wel niet door, als ik denk aan "normale" w-bin's die er bij 55-65hz mee ophouden?


    t gaat hier over de versterker, en eventueel de aansturing. Speakervragen en opmerking worden/zijn eruitgemieterd <gerard>
    SR20DET

    Comment

    • binarizer
      • Oct 2004
      • 15

      #17
      citaat:t gaat hier over de versterker, en eventueel de aansturing. Speakervragen en opmerking worden/zijn eruitgemieterd <gerard>
      Jammer van de lichtelijk botte omschrijving van je actie ('eruitgemieterd') en dat je niet eerst een waarschuwing geeft, maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat ik afdwaalde. op http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=12366 mijn 'eruitgemieterde' reactie, hopelijk voorzien van een relevante onderwerpsomschrijving deze keer

      zodra we meer heavy-duty ervaring met de set van 2 stuks Boost PX-2400's hebben zal ik wellicht mijn mening over deze versterkers nader toelichten of herzien.
      peace

      Comment

      Working...