sennheiser richt antenne

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

sennheiser richt antenne

hoi, ik kan aan een sennheiser richantenne komen voor me in-ear set (ook sennheiser) die antenne kost me 150euro

Mijn vraag is dan: Is dit een goede prijs voor een (3de hands) richtantenne,

antenne is in goede staat.

(en ga me niet vertellen hoe goed de ontvangst met zo'n antenne zal worden want dat weet ik al)
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Als die 150 euri de helft van de nieuw prijs is, denk ik dat het netjes is. Ik weet niet wat een nieuwe kost!!
    Powered by AudioMadness....

Comment

• Stijn Vanstiphout
      • Oct 2000
      • 1160

citaaten ga me niet vertellen hoe goed de ontvangst met zo'n antenne zal worden want dat weet ik al)
      en nu moeten er nog mensen vriendelijk gaan vertellen wat hun bevindingen zijn? Achja... vreemde wereld

mvg,
      Stijn Vanstiphout,
      LVL Multimedia
      Belgiƫ

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• DidierB
        • May 2003
        • 337

misschien kan je er even bijzeggen om welk type het gaat, actief of passief, enz.

Dit zal sommige mensen al in staat stellen van hierop te antwoorden...

Groeten,

Beghin Didier
        Ampli bvba

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Als je al weet wat je krijgt kun je toch ook zelf wel bepalen of je het dat geld waard vind?
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...