hallo ik ben marco en ben nieuwe hier op het forum. Ik wil graag jullie mening weten over het volgende. ik heb een klant waarbij een meerdere keren per maand een drive in show ga verzorgen. Mijn huidige set geluid bestaat uit dubbele 15 inc wbin op het laag dubbele 12 inc hornloaded mid en de beyma 850 nd/ti 2 inc driver en een bullet voor het top hoog. Er hangen 3 crowns achter namelijk de ma 2400 ma 1200 en ma 600. Het probleem is dat deze set te groot is voor deze klant. Ik wil dus een compacter setje aanschaffen. ik wil graag mijn crowns behouden. Ik denk aan nexo ps 15 of dynacord powermax 5. wat ook nog een optie is de bovenstaande set in z'n geheel te verkopen en dan een complete set terugkopen die is op te spliten in 2 kleine sets, en bij grote feesten dan van 2 kleine set een grote samen te stellen. ik ben zeer tevreden over mijn crowns dus eigenlijk wil ik deze behouden. wat voor ervaringen hebben jullie en wat voor tips hebben jullie qua merk?? mijn set staat omschreven op onze site www.baccaradrivein.nl.
alvast dank voor jullie medewerking...
alvast dank voor jullie medewerking...
Comment