Gebruikers OHM

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bart Goes
    • Apr 2003
    • 9

Gebruikers OHM

Zijn er hier nog mensen die met dit geluidsysteem werken of gewerkt hebben en daar goede en/of slechte ervaringen mee hebben. We zijn namelijk van plan De TRS touring systems aan te schaffen. Zal meestal alleen gebruikt worden voor bandjes. We hebben het systeem gehoort, klinkt goed. Maar willen graag gebruikservaringen weten van dit merk.
    Met vriendelijke groeten.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

krijg alleen de mail-ing iedere keer ongevraagd binnen, heb al een paar kee en anti-spam mail terug-gestuurd, maar daar doen ze niks an. Vandaar dat ik principieel tegen Ohm ben. ( nog afgezien van de baggersound die eraf komt..)

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

bespeur ik enige weerstand?
      knoppen en waarden :)

Comment

• berth
        • Apr 2004
        • 52

Was onlangs op de |Frankfurter messe en kwam langs de Ohm stand.
        In tijden niet zulke lekkere wijven gezien !!
        Maar als je op deze manier je speakers aan de man moet brengen zegt veel over de kwaliteit ervan!!

Comment

• cobi
          • Aug 2002
          • 1083

Heb ooit eens een Rock&Roll bandje gemixt over een ohm setje, ik vond het niet echt een lekker setje. Misschien leuk voor een disco-tje maar niet voor live dingetjes.

Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• mbottens
            • Feb 2004
            • 743

citaat:In tijden niet zulke lekkere wijven gezien !!
            Maar als je op deze manier je speakers aan de man moet brengen zegt veel over de kwaliteit ervan!!
            Dus je hebt wel even genoten van het merk OHM, zijn ze toch wel goed bezig

Nee ik heb ze ook nog nooit in werking gezien, en ik heb toch al heel wat geluidssets gezien en gehoord. Het wordt dus niet veel gebruikt, en als het een opkomend merk is dan ben ik wel nieuwschierig maar als het zich in zoveel jaren nog niet heeft bewezen dan weet je denk ik wel genoeg. Waarschijnlijk is het leuk voor in de kroeg op de hoek. Maar zoals ik al zeg, heb het nog nooit gehoord.
            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Michael
              • Nov 2002
              • 643

OHM is al een ghevestigd merk met stevige prijzen. Zoals men al zei werd het vroeger heel veel verkocht aan cafes voornamelijk de mr series welke toch best populair waren hier in limburg, en toen kreeg je AD die de markt overnam voor de koregen en weg was ohm. Zie nog wel eens vaker in cafes hangen + enkele drive-ins touren nog met een ohm setje. Klinkt lekker maar er zijn voldoende alternatieven (betere voor dit merk vind ik). Ze hadden een speciale serie uitgebracht een jaartje of vijf geleden welke zowat bijna geen eigen resonantie in de kast had door een speciaal materiaal voor de kastconstructie te gebruiken. Dus een beetje research kennen ze wel in tegenstelling tot veel andere merken die nog geen eigen R&D departement hebben (vooral budget he).

Comment

Working...