Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
hij is niet echt kieskeurig, van 95 tot 280 volt.
zou alleen betekenen dat ie bij 95 volt 126 ampere zou moeten lustten en bij 220 volt 54.
das wel veel.
of beredeneer ik het nu verkeerd[:I] (p=uxi)zonder verliezen...
Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.
Wat duidt die dempingsfactor aan? Welke waarde is normaal?
Robert
Tussen de 200 en de 500 !
sommigen hebben hebben meer zoals b.v. LaB- Gruppen, Crown !
dus de topmerken []
hoe hoger de dempingsfactor , hoe vlugger je speaker stilstaat, maw .minder geblubber [:I]
even een vlugge omschrijving dus [^]
sis
Leuk die dempingsfactor, teken dat het met de terugkoppeling wel snor zit, alleen heb je er geen bal aan.. Als je je speakers aansluit met een paar meter 4mm² kun je hem al handig door 50 delen..
Maar inderdaad een hele prestatie wat Powersoft hier neer heeft gezet. Qua power/HE verhouding staan ze ongetwijfeld aan top, al zal het de servicevriendelijkheid zeker niet ten goede komen ! Een wat minder diepe 2HE behuizing hadden de meeste gebruikers denk ik liever gehad..
Ja, JVS dat is zo maar ehhh
je moet toch ergens de eindtorren wegkrijgen + de koeling,
Ik neem aan dat dit een zzééééééééér uitgedoktert ontwerp is,
en wat is nou die extra lengte
Met een stuk of 3 van die kerels kun je toch al aardig overweg denk ik
klein flightkastje met veel power ( prachtig )
waar gaan we naartoe [:0]
sis
Leuk die dempingsfactor, teken dat het met de terugkoppeling wel snor zit, alleen heb je er geen bal aan.. Als je je speakers aansluit met een paar meter 4mm² kun je hem al handig door 50 delen..
Kabeltjes nemen van max. 3 meter en klaaar is Antoinette
sis
Wat duidt die dempingsfactor aan? Welke waarde is normaal?
Robert
Tussen de 200 en de 500 !
sommigen hebben hebben meer zoals b.v. LaB- Gruppen, Crown !
dus de topmerken []
hoe hoger de dempingsfactor , hoe vlugger je speaker stilstaat, maw .minder geblubber [:I]
even een vlugge omschrijving dus [^]
sis
QSC PL 6.0 en 9.0 dempingsfactor 1000 !! just info!![^]
Erg indrukwekkend ampje overgens, ik ben erg benieuwd hoe warm zo´n versterker wordt bij full-power @ 2 ohm. En moet er geen 32 amp CE form stekker aan.
Comment