Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Wil niet helemaal onbeleefd doen, maar euh over de Ram audio series hebben we het reeds al gehad:
citaatus een keer een RAM Bux 3.4 volstaat niet voor ons. Dit zouden eerder twee stuks Bux1.6 of 2.0 zijn voor het laag. Maar dan gaan we al weer buiten ons budget. En dan hebben we nog steeds geen versterker voor het mid/hoog.
Dus die Bux-serie is qua prijs denk ik voor onze toepassing niet de oplossing. En over de andere series:
MA-serie: niet toereikend qua vermogen
CB-serie: nog net iets duurder dan CPX-serie van Crest (vergelijk CPX2600 met CB1902)
DQL-serie: te duur/te veel vermogen
Dus eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde van jullie postings niet.... Maar desalniettemin bedankt voor het meedenken
Ben er qua setup nu denk ik wel aan uit: de sub-kasten gaan we toch maar per twee stereo (8 Ohm) aansluiten op een seperate versterker. Daarnaast dus nog een losse versterker voor het mid-hoog. Dus niets meer gebrugd of parallel op 4 Ohm.
Blijft nu nog wel zoeken naar de nieuwe (waarschijnlijk tweedehandse) versterkers. Heb al wel verschillende links per mail binnengehad met goede alternatieven (bedankt leen...). Andere tips zijn natuurlijk van harte welkom, via de mail dan he (want J&H willen we ook 'te vriend' houden[^]).....
Groeten,
Edgar
Wij hadden TREP! Nu 4 stuks SB150r.... Ook leuk....
Comment