next-proaudio ervaringen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

Ik heb het zelf nog niet gehoord , mij is gezegd dat ze B&C speakers gebruiken. Dus geen slechte speakers. Ik heb de importeur gesproken, die dit distibuteerd.
    Gister 19-08-04 hebben ze het line array getest in Haarlem samen met Meyer sound ben best benieuwd ................ In Haarlem staat dit systeem op een jazz concert geloof ik.

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

Ik heb het zelf nog niet gehoord , mij is gezegd dat ze B&C speakers gebruiken. Dus geen slechte speakers. Ik heb de importeur gesproken, die dit distibuteerd.
      Gister 19-08-04 hebben ze het line array getest in Haarlem samen met Meyer sound ben best benieuwd ................ In Haarlem staat dit systeem op een jazz concert geloof ik.

Comment

• joe
        • Jan 2003
        • 446

Jep we hebben het gister/3uurtjes geleden getest. sorry maar er stond echt geen meyer sound naast.
        Het komt (scheelde niet veel) op het jazz concert te staan in haarlem, dus als je het wil horen vrijdag en zaterdag hangt het er.

foto's volgen.

Het kan wel kloppen dat het nog niet echt bekend is hier want dit is het eerste setje in europa/wereld. dus verwacht er ook nog niet te veel van. Er zijn nog zat dingen die er aan verbeterd kunnen/moeten worden dus het wordt een leuk gevecht van het weekend.

kneem denk ik maar wel me soundweb mee

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

citaat:Geplaatst door joe

Het kan wel kloppen dat het nog niet echt bekend is hier want dit is het eerste setje in europa/wereld. dus verwacht er ook nog niet te veel van.
          dat eerste setje staat in enschede. En iddd naast meyer....ach

Comment

• joe
            • Jan 2003
            • 446

citaat:dat eerste setje staat in enschede. En iddd naast meyer....ach
            Hmm... dan zullen er toch meer setjes zijn dan 1.
            Appart dat ze daarover gaan liegen

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Hihihihi begint nu al de ellende ???

Had van de week de Nederlandse distributeur gesproken ( Enschede ) Weet niet waar jij het vandaan hebt ?? Heb nog geen resultaten gehoord van die test in Haarlem. Prijs vindt ik toch net iets te duur naar mijn mening tegenover aalle andere merken. Maar ik denk naar mijn mening met deze prijzen flinke concurentie hebben met de andere grote merken ( Mensen kiezen voor dat geld toch de langere bastaande merken ) Vanwege hun ervaring en bewijs van kwaliteit

Comment

• Siem
                • Jul 2003
                • 124

Laat ik nou zo'n drie weken geleden ook een setje Next gehoord hebben in Enschede...
                Naar mijn smaak klonk het een beetje (te) hifi: wel netjes, maar niet erg spannend.
                Domme vragen bestaan niet, maar er zijn wel veel nieuwsgierige domoren.

Comment

• joe
                  • Jan 2003
                  • 446

citaat:Naar mijn smaak klonk het een beetje (te) hifi: wel netjes, maar niet erg spannend.
                  Is mij ook al een beetje opgevallen, een cd draaien op de achtergrond klinkt hij aardig, maar met een bandje is het niet echt dat het recht voor je neus staat zeg maar, wat je wel vaak hoort bij andere line array's

Het ergste probleem vond ik meer dat er geen goed rigging systeem was en geen software waar je de graden mee kon bepalen van de kasten.

Comment

• inter-company
                    • Sep 2003
                    • 15

Hoi Allemaal,

De set welke in Enschede stond is dezelfde als in Haarlem, er is helaas nog maar 1/2 set uitgeleverd door Next-proaudio Portugal. Om het "in your face" effect te krijgen moeten er minimaal 2 toppen per kant bij welke hopelijk eind september uitgeleverd gaan worden.

Enschede was helaas niet z`on succes wat reflecties betreft er stond op 14 meter voor het podium een gedenkteken van 3.5 x 3.5 x 5.5 meter, zie; http://www.inter-company.com/salsa.htm wel was hier de organisatie erg tespreken over de het geluidsbeeld in vergelijking tot de voorgaande systemen welke er stonden.
                    Het rigging systeem laat echter nog te wensen over, er zijn veel punten welke daarin nog gewijzigd gaan worden.
                    We zijn erg nieuwsgierig naar de foto`s van Haarlem. Wij hebben gehoord dat de heren technici welke de set vrijdag en zaterdag in Haarlem hebben afgesteld en gemixt een perfect stukje geluid hebben laten weergeven. Zeker de zaterdag, na een kleine wijziging ten opzichte van vrijdag en dat publiek, organisatie en de bands erg enthousiast waren over de mix en de kwaliteit.

Mvg Michel

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

a ik ken de organisatie toevallig, en dat stelt technisch geen reet voor.
                      B, aan de zijkanten heet meeste sub, op front te weinig,
                      c idd, om in enschede dat line-array toe te passen is idioot, want niet op zijn plek.
                      d de mode van de line-arrays is al weer een beetje over, en ik heb de eigenaar sterk ontraden om het te kopen, maar het is een best jong, maar een beetje eigenwijs.

Comment

• joe
                        • Jan 2003
                        • 446

e, In Haarlem viel de organisatie wel mee
                        f, Sub hadden we mooi verspreid, hieronder de 2 tekeningen

Vrijdag was de spreiding van het sub natuurlijk iets minder maar dit stond wel mooier (gezicht), na wat rond lopen vrijdag wisten we dat we het zaterdag natuurlijk anders moesten doen, (vrijdag was er geen tijd meer om het om te bouwen) we moesten alleen wel een doorgang houden aan de zeikanten. na wat puzzelen met mapponline is dat aardig gelukt.

En ja mac de mode begint minder te worden

citaat:maar het is een best jong, maar een beetje eigenwijs
                        Heb je het nou over je zelf!?!?

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

citaat:Geplaatst door mephisto

Hihihihi begint nu al de ellende ???
                          Denk, ga eens kijken op die site doet die het niet. Zelfs de root van deze firma ligt eruit met alleen een place-holder

Joe, als ik zo naar je tekeningen kijk dan ziet de zaterdag er beter uit dan de vrijdag inderdaad. Neem aan dat het ook zo klonk

Comment

• joe
                            • Jan 2003
                            • 446

citaat:Neem aan dat het ook zo klonk
                            In grote lijnen klopt het altijd wel aardig ja, maar exact het zelfde is natuurlijk lastig, de muur van een winkel straat is natuurlijk nooit recht, we gebruikte geen meyer waar het programma natuurlijk voor gemaakt is, materialen zijn anders, wel geen mensen/obstakels

citaat:Joe, als ik zo naar je tekeningen kijk dan ziet de zaterdag er beter uit dan de vrijdag inderdaad.
                            Jep

Als wij ook 2 stapels hout hadden gemaakt zoals in Enschede zag het er ongeveer zo uit

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

citaat:maar het is een best jong, maar een beetje eigenwijs
                              Heb je het nou over je zelf!?!?

nee , over de eigenaar van het array............

Beetje stom om die fotoos van enschede op een site te knallen, nou zie je meteen de rigging van het systeem (brrrr)#

Comment

• vasco
                                • Oct 2003
                                • 2567

citaat:Neem aan dat het ook zo klonk
                                In grote lijnen klopt het altijd wel aardig ja, maar exact het zelfde is natuurlijk lastig, de muur van een winkel straat is natuurlijk nooit recht
                                In Almere (dat hele mooie vaste buitenpodium [xx(]) staan de gebouwen er mooi in een vierkant omheen. Nu mag je daar meestal volgens de vergunning niet harder dan 90dB maar geeft toch altijd een vervelend effect die muren om het podium heen.

Comment

Working...