Opendeurdag Tecnare en B-52

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

citaat:Geplaatst door ronny

kom jij volledig uit monaco??

mvg
    ronny
    Ja, ik ben tijdelijk in Belgium ( Kaprijke )
    daarna ga ik terug, t'is daar zo goed hé
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jerre
      • Jun 2003
      • 286

Heb eigenlijk wel 'ns zin om te komen luisteren (en zien) als 'k iemand vind om mee te gaan. Ben je daar de ganse dag Sis?
      nu gij en dan ikke weer

Comment

• Davy Gabriels
        • Aug 2002
        • 819

@Jerre: als ik via Antwerpen naar Deinze rij, kan ik mits een kleine omweg wel via lommel crossen...

Comment

• jerre
          • Jun 2003
          • 286

Ah, zou mooi zijn, maar Deurne, 'k dacht dat 't in Deinze is, of als je iemand moet oppikken in Deurne kan je me evengoed in a'pen oppikken, 'k kom dan toch net van m'n nacht af en kan dan mss beter daar blijven.
          nu gij en dan ikke weer

Comment

• Peter Vanhove
            • Jun 2002
            • 347

Het is uitgelekt zie ik, raar want de uitnodigingen gaan vandaag pas op de post, ok dan maar het hele verhaal.

12 September van 13.00 tot 19.00 in de Brielpoort te Deinze. Voor wie de Brielpoort niet kent, 60x30m, groot genoeg om eens wat lawaai te maken.
            Er staat een zeer goede band met enkele Clouseau leden and friends (dat moest eigelijk geheim blijven). Zij spelen vrij vroeg omdat zij nog een ander concert hebben die avond, kom dus op tijd.
            We demonstreren het nieuwe LA-312, horn loaded, PC controlled and amplified line array (het kind moet een naam hebben), de VPC series en de conventionele sets allemaal van Tecnare.
            Daarnaast hebben we het lower budget spul van B-52 en voor het eerst ook de Stealth gitaaramps. Dit ales aangevuld met een kijkje achter de schermen naar het nieuwere verhuurspul.
            Het geheel heeft niet direct een commercieel karakter. Wij vieren het feit dat wij nu 5 jaar in ons nieuwe pand te Deinze gevestigd zijn, en willen dat op een voor ons gepaste manier doen. Hoe kunnen we dat beter doen dan met waar wij dagdagelijks mee bezig zijn.
            Verder drankjes, hapjes en een leuke babbel, zo zien we ook eens wat gezichten.
            Er zijn momenteel al bevestigingen van mensen die uit het topje van Nederland komen, verder dus dan Limburg. Probeer samen te rijden dat bespaard kosten en is nog zo gezellig.

Groeten,
            Peter
            Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• Peter Vanhove
              • Jun 2002
              • 347

Beste mensen,

We hebben daarnet de mededeling gekregen dat onze opendeurdag NIET KAN DOORGAAN.
              De persoon bij het Stadsbestuur van Deinze, verantwoordelijk voor het boeken van de zaal heeft dit vergeten als definitief te boeken, en heeft de zaal ondertussen aan iemand anders verhuurd. Dit kan uiteraard alleen bij overheidsdiensten gebeuren.
              Geloof mij dat wij er alles hebben aan gedaan om dit ongedaan te maken, zonder resultaat.
              Omdat wij op anderhalve week voor het event geen andere geschikte zaal kunnen vinden, moeten wij onze demodag uitstellen.
              Indien u al mensen op de hoogte hebt gebracht van het event, probeer ze dan aub te verwittigen dat het niet doorgaat.

Groeten,
              Peter
              Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
              Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• LuPuS
                • Dec 2002
                • 457

Jammer,...

Voor mij komt het goed uit omdat ik niet kon komen omdat ik met een productie zit. Maar ik kom zéker indien het gaat voor mij. Deinze is maar een klein uurtje rijden...
                ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

Working...