Mitec mengtafels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Mitec mengtafels

Wie weet er of er een beetje klankkwaliteit in mitec tafels zit?Zag op marktplaats een tweedehandjes staan.En vroeg me dit af. Tafel is bedoeld voor erbij en als back up...
    Het gaat om deze tafel: http://www.marktplaats.nl/markt/muzi...htm?zoek=Mitec
    oleole ik heb EV :)
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Ziet er wel goed gebruikt uit, persoonlijk heb ik het niet zo op gebruikte mengtafels. Je weet vrijwel nooit waarom iemand zo´n tafel weg doet.

Groeten

Jack
    Powered by AudioMadness....

Comment

• mertens
      • Mar 2001
      • 53

heb niet zo'n probleem met een tweedehands XL-4.

de Mitec zal het waarschijnlijk wel goed doen. het zijn wel redelijk goede tafels, alleen ze zijn niet erg stil en verwacht geen wonderwerk van de toonregeling.

Comment

• giserke
        • Nov 2003
        • 456

zo te zien aan de gewiste bedrukking aan de faders, is hij veel gebruikt geweest.

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Dus mitec is in feite een beetje vergelijkbaar met behringer? of zie ik dat nu fout?

Comment

• giserke
            • Nov 2003
            • 456

als je dan toch geïnteresseerd bent in mitec, volg eens volgende veiling op ebay:

de mitec Performer 32

Comment

• giserke
              • Nov 2003
              • 456

ik weet het niet. Ik persoonlijk zou het houden bij soundcraft, mackie of A&H. Want je vind daarvoor herstellers in bijna elke plattelands gemeente

Comment

• MSSS
                • Jul 2003
                • 365

Ja oke, maar ik zag hem toevallig staan op marktplaats en dacht van misschien een leuk tafeltje voor erbij en iets wat tevens als back up kan dienen.

Comment

• giserke
                  • Nov 2003
                  • 456

citaat:Geplaatst door MSSS

Ja oke, maar ik zag hem toevallig staan op marktplaats en dacht van misschien een leuk tafeltje voor erbij en iets wat tevens als back up kan dienen.
                  ik zou die niet kopen. visueel is al te zien dat hij veel gebruikt is. En als er nu of later een breuk aan is, waar zal je lopen? met mijn 3 eerder vernoemde merken, kun je overal terecht.

Comment

• MSSS
                    • Jul 2003
                    • 365

Oke dat ben ik ook wel met je eens maar als goedkoop alternatief als back up tafel...Normaal gebruik ik ook soundcraft, heb alleen geen budget voor een tweede tafel dus vandaar.
                    Overigens bedankt voor de reacties allemaal!

Comment

• MB Audiosystems
                      • Aug 2004
                      • 26

Ik zou het niet doen. Ik heb er zelf wel eens mee gewerkt maar klinken echt nergens naar. Daarnaast erg veel problemen met uitval door zeer matige materialen.

Comment

• giserke
                        • Nov 2003
                        • 456

citaat:Geplaatst door MB Audiosystems

Ik zou het niet doen. Ik heb er zelf wel eens mee gewerkt maar klinken echt nergens naar. Daarnaast erg veel problemen met uitval door zeer matige materialen.
                        zo erg zou ik het nu ook niet stellen.
                        Mitec maakt wel degelijk materiaal. Maar wat hij voorstelt, is in slechte conditie, en mitec is ook een merk waar je op weinig plaatsen terecht kan. Dus elke frank dat je daaraan geeft is er 1 teveel.

Comment

Working...