Foto van je set/studio!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Hoi Martijn,

zeer fraai.....
    dus als ik een nieuwe tafel (van pakweg 2x1m) in mijn woonkamer wil kan ik me ook bij jou aanmelden?
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• aeolian
      • May 2005
      • 48

Originally posted by stefan90kauw

Hoe zitten al die kanalen aan je PC vast? Gewoon de uitgang van het mengpaneel naar je PC toe, alleen voor opname?
      Dus niet voor het masteren van eigen gemaakte nummers waarbij je de mixer kanalen kan linken?
      Hey,

16-kanalen van dat mengpaneel gaan naar 2 fostex's vc-8, 2 kanalen komen terug.

Ik begrijp niet volledig je tweede vraag. De bedoeling is demo's van plaatselijke groepjes op te nemen. De gebruikelijke manier van werken is de groep in één keer op te nemen, en daarna overdubs indien nodig, extra gitaarlijnen e.d, en de zang. Meestal kom ik uit op zo'n 20-30 sporen in cubase SL.

Masteren doe ik ergens anders of laat ik doen.

Groeten, Jan

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Dank je Rinus, en ja een tafelblad is altijd wel te maken hoor!!

Twee bij één meter is geen probleem, prak bladen genoeg in die maat Moet je zelf even de -1000- nietjes er uit halen......

By the way, dit ís in me huiskamer! hahahaha
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

ziet er zeer netjes uit zeg. beyma.
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

even een klein vraagje betreffende het bewerken van de film, welke software gebruik je, en wat voor een pc heb je eraan hangen..??ziet er super uit martijn, je zou er bijna niet meer aan durven te werken. :-D
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

owja, dan nog 1 vraagje, wat is nu de axacte meerwaarde van die bewegende buis?? het heeft wel een aardig James Bond gehalte, maar ga je nu dagelijks de hele handel op en neer bewegen??
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• beyma
                • Oct 2002
                • 1614

thanks!

De PC is volledig door mijzelf samengesteld en gebouwd, en hij heeft de volgende spec's

P4 3,2 gHz en met gedeeltelijk home-made waterkoeling, werkt deze nu op 3,4 gHz. (bij 4 gHz starte hij niet meer op )
                Moederbord is een Asus P4C 800E deluxe, met 2 gig interngeheugen
                Systeem schijf is een WD Raptor 74 Gb,s-ata/snelheid 10.000 tpm
                Voor de opslag van video materiaal zitten er twee Maxtorren van 250 Gb elk in RAID 0 opstelling.
                Geluid komt van een Audigy ZS 2 pro kaart , video van een eenvoudig FX5800 kaartje (speel toch nooit spelletjes)

TFT schermen zijn twee 19 inch Samsung Syncmaster 930BF modellen

Software:

Windhoos XP pro
                Avid MC Adrenaline

Camera:

Sony VX 2000

Meerwaarde van beweegbare paal:

Vet indruk maken op vrienden en kennisen die langs komen om te kijken

PS: Weet J&H al dat de klok niet klopt?
                Ik zit hier nu om 3:40 in nacht te tiepen(kom net uit het werk) en hij meld 1:37
                Last edited by beyma; 14-04-06, 02:41.

Comment

• Juriaan
                  • May 2004
                  • 190

Ik heb ook de 930BF (1x) dit scherm is echt aan te raden
                  Snel, Helder,Scherp

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

@beyma

Ziet er echt super uit zo. Ben zelf iedeetjes aan het opdoen voor mijn eigen studio om dj-mixes op te nemen. Ik denk dat ik ook zoiets wil bouwen alleen dan misschien een halve meter breder. Echt toppie!
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

Dank je wel TNT

Dit is precies 1.80 breed en het blad is 70 cm diep op z'n smalste gedeelte. Aan de rechterkant is het 140 cm, de straal van de cirkel is +- 1 meter.

Ik had het graag iets breder gemaakt, maar de nieuwe slaapkamer van me zoontje had ook ruimte nodig.
                      Ik heb/had een "doorgebroken vierkamer flat" , wel lekker een huiskamer van ruim 10 meter, maar nu heb ik dus die ruimte in m'n achterkamer weer in tweeën gedeeld.Zijn kamer is nu 2.30 ,want ik vond toch dat hij meer ruimte moest hebben als ik!

Nog even een foto van hoe de schermen gemonteerd zitten, ze kunnen -bijna- alle kanten op draaien! (let niet op de rommel!)
                      Last edited by beyma; 02-05-06, 19:36.

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Heb je die buis zelf gemaakt/gelast?
                        Denk dat ik in mijn nieuwe kamer net een halve meter meer de ruimte heb. Misschien wat rechter en wat breder.
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• beyma
                          • Oct 2002
                          • 1614

Ja eigenlijk alles wat je ziet heb ik zelf getimmerd en/of gelast.

De paal en de twee bussen zijn van RVS, de armen zijn gewoon van normaal metaal gemaakt.
                          Tja,als je bij een bedrijf werkt dat vele vakrichtingen onder één dak heeft, kan je hele leuke dingen doen !!!

Comment

• Spekkie
                            • Dec 2005
                            • 41

Originally posted by beyma
                            Dank je wel TNT

Dit is precies 1.80 breed en het blad is 70 cm diep op z'n smalste gedeelte. Aan de rechterkant is het 140 cm, de straal van de cirkel is +- 1 meter.

Ik had het graag iets breder gemaakt, maar de nieuwe slaapkamer van me zoontje had ook ruimte nodig.
                            Ik heb/had een "doorgebroken vierkamer flat" , wel lekker een huiskamer van ruim 10 meter, maar nu heb ik dus die ruimte in m'n achterkamer weer in tweeën gedeeld.Zijn kamer is nu 2.30 ,want ik vond toch dat hij meer ruimte moest hebben als ik!

Nog even een foto van hoe de schermen gemonteerd zitten, ze kunnen -bijna- alle kanten op draaien! (let niet op de rommel!)
                            Lol, sorry maar kan hier dus echt totaal geen rommel vinden, zelfs het leeg glas op een onderzetter :-O
                            Je moest trots zijn :-D

Sorry voor off topic :-)
                            Beter een halve signature...

Comment

• JeroenVDV
                              • Mar 2004
                              • 963

Tijd terug dat ik een foto hier heb gepost! Even goedmaken dus maar.

Het 3e scherm is natuurlijk inmiddels netjes vervangen door eenzelfde zwarte Philips TFT als de andere 2. Nieuw is o.a. de Mackie D8B digitale mengtafel, 2x Motu 2408MK2 interfaces en nog wat los spul.
                              Creating shows beyond Imagination

Comment

• Sandman
                                • Apr 2007
                                • 67

Originally posted by JeroenVDV
                                Tijd terug dat ik een foto hier heb gepost! Even goedmaken dus maar.

Het 3e scherm is natuurlijk inmiddels netjes vervangen door eenzelfde zwarte Philips TFT als de andere 2. Nieuw is o.a. de Mackie D8B digitale mengtafel, 2x Motu 2408MK2 interfaces en nog wat los spul.
                                Ziet er erg netjes een mooi uit! Waarvoor gebruik je de setup meestal?

Comment

Working...