Foto van je set/studio!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Mag mijn (permanent thuis gestalde) live-DJ set hier ook? Kan er ook radio mee doen!

Behringer DDM4000, Gemini CDJ-20, Mac Mini met BCD3000 en djIO. Monitors zijn niet echt bepaald om over naar huis te schrijven, maar voor DJ-werk zijn ze goed genoeg, ik zou er geen serieuze recordings mee gaan maken. Bovendien moest ik ze ergens kwijt, het was óf dumpen of er iets nuttigs mee doen.
    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Fiegel5
      • Mar 2010
      • 6

Onderdeel van mn slaapkamer:

Bureau

Mengtafel

Randzooi

Keys & zang

Licht

Het zaakje wordt gebruikt voor radio opnames, zang, musical repetitie gericht naar zang, kleine live bandjes voor radio, en fun voor mezelf. Tss overings mijn slaapkamer, en diegene die gaat huilen over die JB poster die mag mn bilnaad likken .
      Volg mij op twitter!

Comment

• Back on Track
        • Jun 2009
        • 227

ik maak men tong maar alvast nat!

kun jij daar een bandje mee doen?
        BACK ON TRACK DJ

Comment

• Fiegel5
          • Mar 2010
          • 6

Het was krap, maar ja dat is gelukt.
          (drums, git,bass,lead, keys, zang)
          Volg mij op twitter!

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

Kleine update, met wat meer toetsen

Beneden naar boven: M-Audio Axiom 61, Korg X5, Behringer mixer en controller.

Straks moet die Behringer mixer er een keer uit en wordt het tijd voor een paar fatsoenlijke monitors.

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Ziet er prima uit! Al lijkt me de hoogte van de laptop, Behringer controller+mengpaneel wat onhandig?

Verder, waar is de "permanent thuis gestalde live-DJ set waar je ook radio mee kan doen" gebleven?

Andere monitoren lijken mij investering nr. 1, aangezien een mengpaneel in deze situatie heus doet-wat-ie-moet-doen en een Logitech setje (naar mijn mening) écht te min is.

Mvg,

Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

Originally posted by 4AC
                Ziet er prima uit! Al lijkt me de hoogte van de laptop, Behringer controller+mengpaneel wat onhandig?

Verder, waar is de "permanent thuis gestalde live-DJ set waar je ook radio mee kan doen" gebleven?
                Ik zat een beetje met het probleem dat ik zowel staand als zittend wilde kunnen spelen. Als ik ga zitten kom ik niet meer fatsoenlijk bij het bovenste keyboard (waar nu die plank voor in de plaats ligt) en als ik ga staan kom ik niet meer bij het onderste klavier. Nu kan ik staand op de Korg spelen, zittend op de Axiom.

De controller + mixer kom ik staand én zittend prima bij, sinds ik daar niet continu hoef bij te stellen. De laptop wordt vooral gebruikt voor het maken van sounds en lezen van bladmuziek, die is in staande speelhouding ook perfect te lezen.

De DJ-set staat achter de foto aan de andere kant van de ruimte. Op het moment een beetje in verbouwing, want ik wil me meer op conferenties gaan concentreren en minder op DJ-werk als het om klussen gaat.

Andere monitoren lijken mij investering nr. 1, aangezien een mengpaneel in deze situatie heus doet-wat-ie-moet-doen en een Logitech setje (naar mijn mening) écht te min is.

Mvg,

Teun
                Monitors en een fatsoenlijke mixer staan ook als 1ste op de verlanglijst voor de studio. Apparatuur die on-the-road gaat heeft wel voorrang, maar een instapper van A&H en een paar goeie monitors kunnen er straks waarschijnlijk nog wel af. Ik doe niet veel opnames, vooral composities, en als alternatief heb ik altijd de hoofdtelefoon nog.

Comment

• stijnie34
                  • Jun 2010
                  • 41

Hier mijn studio, ik hoor graag wat jullie er van vinden
                  Microfoons:
                  - mxl 990
                  - AKG 100
                  - Rode

Comment

• luuk013
                    • Aug 2011
                    • 26

ik hang al vanaf mn 12de rond op dit forum toen draaide ik met een jb systems mixer pro 16x en 2 huiskamer cd spelers, soms nog een discman.
                    ook had ik toen de beschikking over 2 sterke ts10 speakers aangestuurd door een krachtige skytec amp. nooit lid hier geworden.

toen ben ik er in de 1ste mee gestopt en zo paar jaar aan brommertjes gesleuteld te hebben, begon een maat weer te zoeken naar speakers voor een feestje in zn tuin, uiteindelijk kwamen we in in leiden terecht waar een skatebaan gesloopt werd en daar stond 2x dap clubmate 15 op ons te wachten voor een mooie prijs. (450 voor 2 setjes)
                    toen begon het weer te kriebelen en vervolgens heb ik die maar een overgenomen van mn maat. komt voor dat geld een berg geluid uit en klinkt ook goed genoeg.
                    en vervolgens hier heel veel geweest en maar een midicontroller aangeschaft en zodoende ben ik weer verslaafd. en draai ik regelmatig op familie feesten en van vrienden maar meer nog niet.
                    [ edit ben nu btw 20]

Shot at 2011-08-25

wat u ziet:

american audio VMS4
                    Asus laptop Intel I5 2410m ram 4gb 320gb hdd
                    traktor 2.
                    KRK rokit 5
                    Dap clubmate 15 (niet aangesloten)
                    senheiser koptelefoon.
                    Last edited by luuk013; 28-08-11, 10:24.

Comment

• dj-inkognito
                      • Jun 2011
                      • 416

Originally posted by luuk013
                      ik heb nu toevallig splinternieuwe KRK rokit5 monitoren te koop!
                      kijk de foto hieronder

prijs + reden verkoop?
                      "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• Jorn Bijen
                        • Oct 2011
                        • 28

Dan zal ik ook maar even een paar foto's + informatie hierop gaan zetten van mijn studio voor 'Goldfm Nederland'
                        Foto's volgen morgen en anders nog gewoon deze week!

Comment

• VON
                          • Oct 2016
                          • 1

Bij deze kick ik het draadje omhoog en zal mijzelf gelijk even voorstellen.
                          Ik verzorg live geluid en doe wat semi-professionele studio activiteiten.
                          Ik heb helaas niet veel ruimte tot mijn beschikking maar het is werkbaar.

Wat ik vooral doe is live opnames thuis afmixen en masteren, daarnaast maak ik zelf ook graag muziek.
                          De 2 bovenste rackjes gaan ook mee naar live shows samen met de laptop.

Daw: Reaper met oa. Waves, Cakewalk, etc plugins
                          Interface: Focusrite 18i20
                          Outboard: SPL Vitalizer MK2, BSS DPR-402, APEX DBC-8
                          Monitors: BNS E-24

Ik heb nog een oude Mitec Performer 16 in opslag, mocht ik de ruimte vinden plaats ik deze om groepen af te mixen. (Mitec oud Duits merk)
                          Bass is not hard to achieve, clarity is.

Comment

• Timo B Geluidstechniek
                            • Jun 2014
                            • 456

Ik heb het eea lopen prutsen deze zomer. Een impressie vind je op: https://timobeckmangeluid.wordpress....coustic-stuff/

hier de situatie voor alles aangepast werd:

En de eind situatie voor nu:

Er staan ook wat meet gegevens onderaan de blog post. Speakers zijn Fulcrum Acoustics RM25ac (full range van 24Hz naar boven ;-) )
                            Last edited by Timo B Geluidstechniek; 20-10-16, 18:01.
                            Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

Comment

• jakkes72
                              • Dec 2003
                              • 1015

Ik mis de M5000....

Comment

• Timo B Geluidstechniek
                                • Jun 2014
                                • 456

Nog geen tijd voor gehad sorry ben een soort van druk.....
                                Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

Comment

Working...