Afgelopen zondag zaten Radar, een aantal collega's en ik in de stadsschouwburg Utrecht. Hier vond het Gala van het Utrechtse lied plaats. Dit hebben wij live uitgezonden. en ondertussen ook nog verslaggeving gedaan.

Regiestratiewagen voor de muziek en presentatie.

Jaja vind daar maar het goede knoppe
[
]

Jaja de echte Urei 1179. nog nooit mee gewerkt. Maar ik moet zeggen oeehhhhhhhhhhh

De registratiewagen was gehuurd. Dit is onze eigen wagen. Normaal gesproken gebruiken we de HF verbinding, maar in dit geval zijn we via ISDN naar de studio gegaan. Dit omdat het ten eerste stereo is en de geluidskwaliteit tegenwoording ook beter. We hadden de mazzel dat het computernetwerk zelfs tot in de garage lag
Deze werd gebruikt voor communicatie met de studio en verslaggever die met een wandelzender (WZ) door de schouwburg liep.

Voordeel ban een Mercedes Vito: er passen precies 3 19" racken naast elkaar in. In dit formaat zijn er geen wagens die dit hebben. Met een beetje creatief steekwerk kom je een heel eind. in principe hoefde er in die wagen niet zo veel te gebeuren. maar er moest wel veel gecommuniceerd worden. vandaar dat het hele steekveld vol zit.

4x socapex. 3x naar podium. 1x naar de Vito. nog wat video lijntjes. Want we hadden ook een aantal camera's staan.

Alle verschillende bandjes tijdens de soundcheck. Raad de mics:::

nog meer bandjes.

Steek veld voor licht in de schouwburg.

Amp racken voor Synco monitoren.

Fotootje tijdens soundcheck. Vraag 2: wat ben ik aan het inregelen?
verdere gebruikte apparatuur:
-BSS 4x compressor (type onbekend)
-Urei 1179 compressor
-Lexicon PCM 91
-TC M5000
-Genelec 1031 monitoren
-Mixer zullen we het niet over hebben
-sony video monitor
-Tascam DA-30 Dat
-Maranz CD recorder.
In de Vito:
-Voor ISDN Telos sephyre express.
-Seem audio VCA tafel.
-Paar RTW meters.
-Genelec 1030 monitoren.
-enz

Regiestratiewagen voor de muziek en presentatie.

Jaja vind daar maar het goede knoppe

Jaja de echte Urei 1179. nog nooit mee gewerkt. Maar ik moet zeggen oeehhhhhhhhhhh

De registratiewagen was gehuurd. Dit is onze eigen wagen. Normaal gesproken gebruiken we de HF verbinding, maar in dit geval zijn we via ISDN naar de studio gegaan. Dit omdat het ten eerste stereo is en de geluidskwaliteit tegenwoording ook beter. We hadden de mazzel dat het computernetwerk zelfs tot in de garage lag

Deze werd gebruikt voor communicatie met de studio en verslaggever die met een wandelzender (WZ) door de schouwburg liep.

Voordeel ban een Mercedes Vito: er passen precies 3 19" racken naast elkaar in. In dit formaat zijn er geen wagens die dit hebben. Met een beetje creatief steekwerk kom je een heel eind. in principe hoefde er in die wagen niet zo veel te gebeuren. maar er moest wel veel gecommuniceerd worden. vandaar dat het hele steekveld vol zit.

4x socapex. 3x naar podium. 1x naar de Vito. nog wat video lijntjes. Want we hadden ook een aantal camera's staan.

Alle verschillende bandjes tijdens de soundcheck. Raad de mics:::

nog meer bandjes.

Steek veld voor licht in de schouwburg.

Amp racken voor Synco monitoren.

Fotootje tijdens soundcheck. Vraag 2: wat ben ik aan het inregelen?
verdere gebruikte apparatuur:
-BSS 4x compressor (type onbekend)
-Urei 1179 compressor
-Lexicon PCM 91
-TC M5000
-Genelec 1031 monitoren
-Mixer zullen we het niet over hebben
-sony video monitor
-Tascam DA-30 Dat
-Maranz CD recorder.
In de Vito:
-Voor ISDN Telos sephyre express.