3FM zendt sinds kort uit van uit van de nieuwe studio. Ze hebben het analoge tijdperk achterwegen gelaten en zijn overgestapt op DHD. Dit is een digitaal syteem, waarbij de mixer eigenlijk alleen maar een grote muis is, die samen werkt met een grote audio interface. In deze interface zitten de DSP's die alles mixen en zorgen voor dynamics enz.
Hierbij een aantal fotos van colegas van mij van de nieuwe studio en hoofd controle ruimte.
Eind regie, met mogelijkheid van muziek. Echter is er wel een aparte muziek tafel aanwezig.
overzicht eindregie met muziek tafel. (of hoe je het wilt noemen)
Daniel Geertsema Importeur DHD NL. Gaf de rondleiding.
De onderkant van het meubel.
Rack met wat speelgoed. O.a. Studer digitale telefoon vorken. Neve Compressors. en een rack behringer [?][?][?][?]
Regie set studio.
Hier ga ik geen woorden aan vuil maken.
DJ positie studio.
van af een ander aanzicht.
Wat mij heeel erg opvalt is de slechte afwerking van de studio (en uiteraard de prachtige kleur van het tafel blad ). Alle losse kabels in de CAR, bij de cdspelers, bij de sampler. Ook kan ik niet begrijpen dat ze in deze nieuwe studio nog steeds de zelfde Peavey muziek tafel hebben gelegt, met de bejaarde BNS monitoren (waar sirieus niet op te mixen valt). Naar mijn mening zijn er dus totaal niet op vooruit gegaan. Ook hebben ze de sound van het station aangepast. Dit is wel goed gelukt. Het is een stuk frissers dan eerst en wat meer dynamisch. Dit is wel een goede vooruitgang.
Wat is jouw mening over de nieuwe studios[?]
Hierbij een aantal fotos van colegas van mij van de nieuwe studio en hoofd controle ruimte.
Eind regie, met mogelijkheid van muziek. Echter is er wel een aparte muziek tafel aanwezig.
overzicht eindregie met muziek tafel. (of hoe je het wilt noemen)
Daniel Geertsema Importeur DHD NL. Gaf de rondleiding.
De onderkant van het meubel.
Rack met wat speelgoed. O.a. Studer digitale telefoon vorken. Neve Compressors. en een rack behringer [?][?][?][?]
Regie set studio.
Hier ga ik geen woorden aan vuil maken.
DJ positie studio.
van af een ander aanzicht.
Wat mij heeel erg opvalt is de slechte afwerking van de studio (en uiteraard de prachtige kleur van het tafel blad ). Alle losse kabels in de CAR, bij de cdspelers, bij de sampler. Ook kan ik niet begrijpen dat ze in deze nieuwe studio nog steeds de zelfde Peavey muziek tafel hebben gelegt, met de bejaarde BNS monitoren (waar sirieus niet op te mixen valt). Naar mijn mening zijn er dus totaal niet op vooruit gegaan. Ook hebben ze de sound van het station aangepast. Dit is wel goed gelukt. Het is een stuk frissers dan eerst en wat meer dynamisch. Dit is wel een goede vooruitgang.
Wat is jouw mening over de nieuwe studios[?]
Comment