caddy's voor fostex D-160

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

ik wil de raad best horen maar het is geen antwoord op mijn vraag in eerste instantie, ik wil best geld uitgeven daar gaat het niet om, wil alleen weten wat mijn alternatieven zijn, als meneer dan gelijk vind dat ik voor een dubbeltje vooraan wil zitten heb ik niet het idee dat we mekaar begrijpen
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

Nog even over de grootte van de HD.

Kunnen er in die Fostex recorders wel grotere schijven ?
      Een kennis van me heeft een D-80 (volgens mij) en daarbij is een schijf van 8Gb ongeveer wel het maximu geloof ik.

Ik weet niet hoe dit bij jouw versie is? maar vraag me af of het gaat.

Comment

• JelleC
        • Jul 2003
        • 8

Ik heb een D80 gehad. Omdat ik ook meerdere HD's wilde gebruiken heb ik toen een paar IDE schijven gekocht en van die bakjes om verwisselbare HD's in je computer te steken. D80 open schroeven, nieuwe houder er in (is gewone IDE aansluiting) en alles terug dicht. Het enige nadeel dat je kan ondervinden is dat de computer bay langer of korter is dan de originele: of je krijgt de remote module niet meer vast op de D160 of je moet wat prutsen om een HD te wisselen, maar het zal wel werken.

gr
        jelle

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Originally posted by Halo
          "als meneer dan"
          Okee, zoek het lekker zelf uit dan. Ik reageer om je te helpen hoor..
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...