Heb je je ze ook ge A-B'd met andere moni's en waar heb je nog meer mee gewerkt?
Studio monitoren
Collapse
X
-
Ben zelf ook opmerkelijk tevreden over de Samson Resolve 65a. Deze zijn door een of andere vooraanstaand audio-blad toen beter getest dan de Genelec's en daarom heb ik ze aangeschaft. Betaalbaar en absoluut goed klinkend !
If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Ze gaan redelijk laag, en het setje is ook te leveren met een extra subwoofer... Klinken echt primaIf your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Ondertussen heb ik via marktplaats een prachtig stel Soundcraft "Spirit absolute II" monitoren gekocht, en ze bevallen me uitermate.
Ik weet het, ze zijn niet actief maar ik heb er een leuke versterker voor namenlijk een Quad 520FEen feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
K&H erg mooi. Maar wat dacht je van PSI audio. Dat is echt Fantastisch!
Al in veel studio te vinden en hard op weg de nieuwe standaard te worden.
De kleinste telg uit de serie is niet zo ontzettend duur. Ik dacht 750 per stuk
Comment
-
Ik heb eigenlijk alleen goede nearfields van boven de 1000 euro gehoord ( per stuk)
Genelecs en Krk zijn wel aardig maar ik vind ze te veel afwijken betreft referentie.
Van Alesis weet ik dat je met de bas de mist in gaat (M1 active mk11)
Maar voor goedkope redelijke nearfields is alesis of samson niet eens een slechte aanschaf.
Liever in die prijsklasse dan Genelec of KRK, je blijft toch bezig met refereren. Samson is redelijk snel duidelijk op welke freqeuntie je db's verkeerd zit en dat blijft dan zo. Zo kan je daar in je mix rekening mee houden.Comment
-
-
Originally posted by merlinos2Ik heb eigenlijk alleen goede nearfields van boven de 1000 euro gehoord ( per stuk)
Genelecs en Krk zijn wel aardig maar ik vind ze te veel afwijken betreft referentie.Comment
Comment