Octopre klinkt sowieso vetter, veel opener en "muzikaler"om maar even met subjectiviteiten te gooien. Dingen lijken ook makkelijker te mixen op de een of andere manier. heb ook ADA's gehad en zijn allebei verkocht ivm onbetrouwbaarheid.
Wat de leverbaarheid betreft, bij feedback rotterdam hoorde ik dat de productie achterliep bij de vraag. En dat ze nu ongeveer weer leverbaar zouden moeten zijn. Info dateert van begin december.
Wij hebben er 9 stuks ingebruik en inderdaad met 2 stuks hebben ook wij problemen gehad. Wij repareren zelf, zelfs vaak binnen de garantie termijn.
Beide hadden storingen op de input sectie dit werd veroorzaakt door een defecte voedings IC (7915), blijkbaar een slechte serie IC's.
Dit zijn de enige problemen met de ADA waar wij tegen aan gelopen zijn.
gr. Herman
Als ik dat van tevoren geweten had, denk ik dat ik 'm zelf gerepareerd had. Dacht zelf al aan een voedingsprobleem. Veel brom en niet meer synchroniseren met de tafel. Maar ja, garantie dus ik denk; terug die handel. Wel vreemd dat zo'n reparatie dan zo lang moet duren.
Ik heb er 2 in gebruik, en die werken al jaren vlekkeloos.
Natuurlijk kan je altijd beter, maar daar betaal je dan ook flink voor !!!
Dat spul van Focusrite en Presonus kost toch wel ruim 4 x zo veel
Mixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.
Wij hebben er 9 stuks ingebruik en inderdaad met 2 stuks hebben ook wij problemen gehad. Wij repareren zelf, zelfs vaak binnen de garantie termijn.
Beide hadden storingen op de input sectie dit werd veroorzaakt door een defecte voedings IC (7915), blijkbaar een slechte serie IC's.
Dit zijn de enige problemen met de ADA waar wij tegen aan gelopen zijn.
gr. Herman
Defecte voedings IC's komen bij Behringer wel vaker voor.
Ik heb onlangs bij een MX882 een defecte 7815 gehad. Het defect uitte zich door uitvallen de LED-balken en zware vervorming in de audio.
Vervolgens bleek dat de +15V gezakt was tot +2V......
Ik heb er 2 in gebruik, en die werken al jaren vlekkeloos.
Natuurlijk kan je altijd beter, maar daar betaal je dan ook flink voor !!!
Dat spul van Focusrite en Presonus kost toch wel ruim 4 x zo veel
En dan nog krijg je wat die focusrites betreft ongelooflijk veel waar voor je geld.
Laten we overigens niet de Behringerdiscusie weer aanzwengelen. Ben er inmiddels echt TE moe van Tis af en toe nog on-ontkoombaarder dan een gesprek over zorgverzekeringen op omaas verjaardag.
Laten we overigens niet de Behringerdiscusie weer aanzwengelen. Ben er inmiddels echt TE moe van Tis af en toe nog on-ontkoombaarder dan een gesprek over zorgverzekeringen op omaas verjaardag.
Helemaal mee eens
Mixen is net als schilderen.
Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.
ik heb een ADA8000 draaien met een 01V96 nu bijna 2 jaar, wekelijks en zonder probs, voor het geld een fantastische in-/outputbak als je het mij vraagt.
Maar met behringer moet je toch een beetje geluk hebben, of in ieder geval geen pech hebben, de kwaliteit wisselt....China......
Comment