[FONT=Arial]Hallo,[/FONT]
[FONT=Arial]Ik ben gister op de Music Messe in Frankfurt geweest en ben tot de conclusie gekomen dat mijn setup aardig verouderd is [/FONT]
[FONT=Arial]Mischien dat jullie mij kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Mijn huidige setup:[/FONT]
[FONT=Arial]-Mackie 24-4 vlz mengtafel[/FONT]
[FONT=Arial]-2 Roland juno's (106 en alpha)[/FONT]
[FONT=Arial]-Korg Propecy[/FONT]
[FONT=Arial]-Yamaha a4000 sampler[/FONT]
[FONT=Arial]-Emu Orbit Dance Planet[/FONT]
[FONT=Arial]-Navation Drum station[/FONT]
[FONT=Arial]-Digitech Studio Quad[/FONT]
[FONT=Arial]-DBX 266xl compressor limmiter[/FONT]
[FONT=Arial]-Cubase als sequencer[/FONT]
[FONT=Arial]-Oude geluidskaart ISIS Studio[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Nu wil ik beginnen met een goede geluidskaart te kopen!![/FONT]
[FONT=Arial]Ik zag op de Messe in Frankfurt iemand bezig met Pro Tools in combinatie met een M-Audio of M-box geluidskaart, wat er waanzinnig uit zag! Verder viel mijn ook op de Motu geluidskaarten. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zou een goede keus zijn? [/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Zelf werkte ik via midi en de analoge tafel, maar hoe werkt dat met die nieuwe geluidskaarten? [/FONT]
[FONT=Arial]Plug je je externe instrumenten gewoon in die kaart en doe je ze software matig afmixen in bijv. protools of moet je toch een externe mixer hebben? En hou route je zoiets dan? Kan ik daarvoor dan mijn oude analoge gebruiken of is het beter een digitale aan te schaffen?[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Weet iemand mischien wat de voordelen zijn van Protools t.o.v. Cubase?[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Ik ben eventueel van plan om mijn oude setup of delen ervan te verkopen en een nieuwe strakke setup te kopen.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Zoals jullie zien heeeeeeeel veeeeeeeeel vragen Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want als ik naar een winkel ga met deze vragen dan weet ik toch dat ik verkooppraatjes krijg. Alvast hartstikke bedankt voor jullie reaktie. [/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Raimond.[/FONT]
[FONT=Arial]Ik ben gister op de Music Messe in Frankfurt geweest en ben tot de conclusie gekomen dat mijn setup aardig verouderd is [/FONT]
[FONT=Arial]Mischien dat jullie mij kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Mijn huidige setup:[/FONT]
[FONT=Arial]-Mackie 24-4 vlz mengtafel[/FONT]
[FONT=Arial]-2 Roland juno's (106 en alpha)[/FONT]
[FONT=Arial]-Korg Propecy[/FONT]
[FONT=Arial]-Yamaha a4000 sampler[/FONT]
[FONT=Arial]-Emu Orbit Dance Planet[/FONT]
[FONT=Arial]-Navation Drum station[/FONT]
[FONT=Arial]-Digitech Studio Quad[/FONT]
[FONT=Arial]-DBX 266xl compressor limmiter[/FONT]
[FONT=Arial]-Cubase als sequencer[/FONT]
[FONT=Arial]-Oude geluidskaart ISIS Studio[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Nu wil ik beginnen met een goede geluidskaart te kopen!![/FONT]
[FONT=Arial]Ik zag op de Messe in Frankfurt iemand bezig met Pro Tools in combinatie met een M-Audio of M-box geluidskaart, wat er waanzinnig uit zag! Verder viel mijn ook op de Motu geluidskaarten. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zou een goede keus zijn? [/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Zelf werkte ik via midi en de analoge tafel, maar hoe werkt dat met die nieuwe geluidskaarten? [/FONT]
[FONT=Arial]Plug je je externe instrumenten gewoon in die kaart en doe je ze software matig afmixen in bijv. protools of moet je toch een externe mixer hebben? En hou route je zoiets dan? Kan ik daarvoor dan mijn oude analoge gebruiken of is het beter een digitale aan te schaffen?[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Weet iemand mischien wat de voordelen zijn van Protools t.o.v. Cubase?[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Ik ben eventueel van plan om mijn oude setup of delen ervan te verkopen en een nieuwe strakke setup te kopen.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Zoals jullie zien heeeeeeeel veeeeeeeeel vragen Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want als ik naar een winkel ga met deze vragen dan weet ik toch dat ik verkooppraatjes krijg. Alvast hartstikke bedankt voor jullie reaktie. [/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Raimond.[/FONT]
Comment