DA-88 opnames digitaal omzetten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

DA-88 opnames digitaal omzetten

Bon giorno beste collegae,

Vraag 1:
    Beschikt er iemand in het Brabantse (of evt Limburgse) over een manier om DA-88 (16 kanalen) digitaal (TDIF uit) over te zetten op HD (liefst wave-formaat)?

Indien antwoord = nee... dan vraag 2:
    Beschikt er iemand in het Brabantse (of evt Limburgse) over een manier om DA-88 (16 kanalen) digitaal over te zetten naar ADAT (ik heb zelf een HD-24), dus TDIF naar ADAT? Ik had deze vraag al eens eerder gesteld en daar ook reactie op gekregen, maar dat is helaas nergens op uitgelopen.

Indien antwoord = nee... dan vraag 3:
    Is er iemand in de buurt van Tilburg die DA-88 16 kanalen kan afspelen, beschikt over de benodigde tulp-jack bekabeling en bij wie ik terecht kan om mijn ongeveer 3 uur aan opnames dan maar analoog over te zetten op mijn HD-24?

Laat maar even wat weten !! (e-mail staat in profiel)
    Alvast zeer vriendelijk bedankt !!

Adios

edit: Hoeft niet per se in Limburg/ Brabant te zijn, ik kom ook met grote regelmaat in Den Haag/ Rotterdam/ Utrecht/ Belgie... thanks!
    Last edited by berolios; 24-04-08, 12:49.
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Wat je nodig hebt is een T-dif naar ADAT converter.
    Bijvoorbeeld RME heeft deze apparaten.
    Kijk eens bij de regulieren verhuur bedrijven.
    Er is er vast wel ergens een te vinden.

Dit is er alvast 1:

EAVR

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Originally posted by Mathijs
      Wat je nodig hebt is een T-dif naar ADAT converter.
      Bijvoorbeeld RME heeft deze apparaten.
      Kijk eens bij de regulieren verhuur bedrijven.
      Er is er vast wel ergens een te vinden.

Dit is er alvast 1:

EAVR
      Die Otari ben ik bekend mee... alleen moet ik nu nog twee DA-88's hebben en alle bekabeling... en dat gaat teveel van het goede worden... ik hoef maar eenmalig iets over te zetten en het is niet veel materiaal (van de 3 uur totale tijd is 1,5 uur echt belangrijk) en het is puur voor mezelf, dus vandaar de zoektocht naar iemand die misschien alles al in de juiste opstelling heeft staan en me voor niet teveel geld kan/ wil helpen.

Daarbij is er misschien wel iemand die direct met TDIF zijn Mac/ PC in kan en kan ik op die manier een stap in de keten overslaan door het direct in wave-formaat om te zetten, dat zou het mooiste zijn natuurlijk.

Het zou wel tegek zijn als ik de opnames digitaal kon laten, dus daar wil ik zeker wel wat energie in steken, maar ik ga geen 140 euro ex aan materiaal-huur uitgeven... dat is het me gewoon niet waard.
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

Even een locale studio zoeken met twee tascams en een protools / steinberg systeem. Die zijn wel te vinden. Voor 35/uur moet dat lukken.
        lekker belangrijk!

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Originally posted by showband
          Even een locale studio zoeken met twee tascams en een protools / steinberg systeem. Die zijn wel te vinden. Voor 35/uur moet dat lukken.
          Precies, heb er zo 1,2,3 alleen nog geen kunnen vinden, dus vandaar de oproep hier ...

Ga nog eens met de Gouden Gids aan de gang denk ik
          Adios!

Comment

Working...