tascam 2488 24 sporen digitaal porta studio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hans 1
    • Jun 2008
    • 3

hoi allemaal .
    ik heb een tascam 2488 24 sporen recorder en daar zou ik 8 sporen tegelijkertijd mee op kunnen nemen, maar dat is me nog niet erg gelukt
    dus weet iemand mischien hoe dat wel kan,kan het niet ondekkken in de beschrijving.

hans 1
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Wilde gok: Door de kanalen die je op wilt nemen in opnamemodus te zetten en op "rec te drukken? Zo werkt namelijk elke recorder en alle software die ik ooit gezien heb....

Met de informatie die je nu geeft kan ik ook geen zinniger antwoord geven.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• hans 1
      • Jun 2008
      • 3

Originally posted by sparky
      Wilde gok: Door de kanalen die je op wilt nemen in opnamemodus te zetten en op "rec te drukken? Zo werkt namelijk elke recorder en alle software die ik ooit gezien heb....

Met de informatie die je nu geeft kan ik ook geen zinniger antwoord geven.
      ja dat snap ik nog wel maar de lichtjes die blijven dan niet aan van de opnamen sporen,er gaan er maar 2 aan terwijl er volgens tascam met 8 sporen tegerlijkertijd opgenomen kan worden.ik heb 8 opnamen ingangen

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

Misschien dat de recorder niet in alle resoluties 8 kanalen kan opnemen? Stel hij kan dit wel bij 24bit/48KHz maar niet bij 24bit/192KHz o.i.d.?

EDIT: Even in manual gespiekt, dit zou niet het probleem moeten zijn.

Alle inputs zijn wel naar een track toe gerout?
        Last edited by sparky; 22-06-08, 23:18.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• hans 1
          • Jun 2008
          • 3

Originally posted by sparky
          Misschien dat de recorder niet in alle resoluties 8 kanalen kan opnemen? Stel hij kan dit wel bij 24bit/48KHz maar niet bij 24bit/192KHz o.i.d.?

EDIT: Even in manual gespiekt, dit zou niet het probleem moeten zijn.

Alle inputs zijn wel naar een track toe gerout?
          ja ik snap er ook niks meer van,mischien dat iemand nog iets weet.
          bedankt alvast

Comment

• sozave007
            • May 2010
            • 8

Hallo Hans,
            Op internet de proaudiodvd op youtube bekeken. Ik wil zelf misschien ook zo'n apparaat aanschaffen, vandaar mijn interesse. Ik zag wel dat er na het inpluggen van de gitaar op input 8 dit ook naar het kanaal geroute moet worden door het ingedrukt houden van een knop en dan het kanaal te selecteren. Als je op internet tascam 2488 intikt zie je vanzelf waar de video staan. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes.

Comment

Working...