Laptop voor gebruik met Presonus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Dat tafeltje kost minder door aanwijsbare factoren: geen gemotoriseerde faders, geen expantieslot, geen adat i/o.

Voor de rest zit dat tafeltje in de prijskategorie van de 01v96. Alleen klinken die Presonus preamps beter dan de 01v96.

Ik heb er nu al verschillende malen mee gewerkt, het is gewoon een zalig tafeltje voor kleine klussen. Ook voor de grotere kan hij best zijn mannetje staan.

Comment

• darco
      • Sep 2009
      • 135

Heb tot op heden enkel een mac aan de presonus gehangen en dit ging vlot, geen enkel probleem. Was van een gasttechnieker, vlug even de presonus software geinstalleerd op z'n mac, paar minuutjes werk en gaan met de banaan.

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

denk dat ik gewoon es gek ga doen... 23 en 24dec is de cheapste Macbookpro 999 euro... (13", 2.4 core2duo, 4gb ram) zou voldoende moeten zijn om al die presonus meuk te draaien (en de traktors ed...)
        Vitality Show

Comment

• Big Bang
          • Apr 2008
          • 652

Werk ik hier nu ook op, is een mooie prijs en werkt uitstekend!
          It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• NesCio01
            • May 2010
            • 1987

Originally posted by frederic
            Dat tafeltje kost minder door aanwijsbare factoren: geen gemotoriseerde faders, geen expantieslot, geen adat i/o.
            Sja, dat heeft het Book ook niet. Dus appels en peren?

grtz
            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Roeltej
              • May 2001
              • 761

Nogal... een laptop en een mixer vergelijken

Ging meer om waarom die tafel wat goedkoper is dan zn concurrenten, maar zeker niet slechter is.

Mac is dan weer overdreven duur, al is dat natuurlijk weer niet te vergelijken met 300 euro Acers ed.
              Vitality Show

Comment

Working...