Lexicon Lambda

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Lexicon Lambda

Beste mensen,

Na een lange tijd in de kast gelegen te hebben. Heb ik mijn "oude" Lexicon Lambda uit de kast gehaald. Deze heb ik ooit eens gekocht om het een en ander uit te proberen. Maar hij raakte al snel in vergetelheid.

Nu ben ik van ruimte verhuist en heb ik de Lambda afgestoft. Nu dacht ik deze weer "even" te kunnen installeren. Maar niets is minder waar. Nu ben ik wel in de tussentijd van PC veranderd. Ik bezit nu namelijk een pc met een Intel i7 processor met 16GB RAM en Windows 7 Ultimate x64 geïnstalleerd. (Je zou zeggen dat de driver niet compatible is met het 64 bits systeem. Maar de driver zou volgens de Lexicon website hier wel mee overweg moeten kunnen.)

Nadat ik de juiste driver opnieuw heb gedownload van de Lexicon website heb ik deze geprobeerd te installeren. Dit was geen probleem.

Totdat ik de Lambda aansloot. Deze werd niet herkent door mijn PC. Ik heb op verschillende manieren de installatie uitgevoerd maar niets mocht helpen.

De Lambda blijft alleen onherkenbaar USB device bij apparaat beheer staan. Ik kan wel zoeken naar de driver. Maar deze word niet gevonden. Ik zou de driver handmatig kunnen aanwijzen. Maar het enige van driver dat ik van Lexicon krijg, is de .exe bestand die de juiste driver zou installeren.

Zie ik hier iets over het hoofd. Of zijn er andere problemen? Graag wil ik vragen of er iemand is die hier mee ervaring heeft? Ieder duwtje in welke richting dan ook kan alleen maar een verbetering zijn!

alvast bedankt!
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Ik heb zelf een Alpha, maar met Windows altijd problemen gehad met dat ding, ik hang dat ding aan een Mac G4 en hoppa, het werkt in 1 keer...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• mrVazil
      • Mar 2010
      • 330

je kan die exe met winrar uitpakken en dan heb je de driver bestanden

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

@Olaf Duffhuës
        Maar helaas, ik heb geen mac. En was ik ook niet echt van plan om te gaan aanschaffen. :P

@mrVazil
        Dat is 'n goede tip. Ben nu niet thuis maar ik ga het zeer zeker eens proberen om zo de driver te installeren.
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Ik heb ondertussen geprobeerd door de .exe uit te pakken. En dan de driver handmatig te installeren. Maar wanneer ik aangeef dat dit de driver zou moeten zijn voor de Lambda, zegt hij:

Ik krijg toch steeds meer de drang om dit lomp geval via mijn raam, naar buiten te keilen.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by dj-wojcik

Ik krijg toch steeds meer de drang om dit lomp geval via mijn raam, naar buiten te keilen.
            vooral bij mijn raam gaan staan , dan...

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

dan... vang jij hem op? Wil je hem hebben?

Comment

• @ndrew
                • Jun 2005
                • 220

altijd problematisch die kut windows machines ben blij dat ik van die klote windows af ben
                <laat het maar draaien>

Comment

• Jan van Duren
                  • May 2004
                  • 204

Ik vraag mezelf altijd af, hoe fabrikanten dit nou zelf testen.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by Jan van Duren
                    Ik vraag mezelf altijd af, hoe fabrikanten dit nou zelf testen.

das het probleem, als er ergens op de pc van de fabrikant een update wel, of juist niet is gedaan heb je ineens een aparte configuratie.
                    Apple is dan wat makkelijker, omdat ze daar nog ouderwets in doosjes denken, en niet in dll's.

enne, voor weinig wil ik hem wel.

Comment

• stamgast
                      • Feb 2010
                      • 253

En daar bedoel je neem ik aan je windows-bak mee?

Comment

• dj-wojcik
                        • Jul 2008
                        • 911

Originally posted by stamgast
                        En daar bedoel je neem ik aan je windows-bak mee?
                        Dat ding zal ik dus nooit en te nimmer uit mijn raam gaan gooien. En wel om twee redenen:
                        1. Daar is me dat bakbeest me te heilig voor, (en te duur)
                        2. Ik heb geen zin om met dit Hollands weer, wat dakpannen te gaan vervangen.

Originally posted by MacGyverSounds
                        das het probleem, als er ergens op de pc van de fabrikant een update wel, of juist niet is gedaan heb je ineens een aparte configuratie.
                        Apple is dan wat makkelijker, omdat ze daar nog ouderwets in doosjes denken, en niet in dll's.

enne, voor weinig wil ik hem wel.
                        Ik vraag me ook zelf af, of ze dit apparaat bij de fabrikant aan het werken gekregen hebben. En dan wel op een PC met Win7 64bit. Zo ja, HOE DAN?!?

Originally posted by @ndrew
                        altijd problematisch die kut windows machines ben blij dat ik van die klote windows af ben
                        En toch heb ik nooit de drang gehad om voor thuis gebruik een Mac in huis te halen.

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

...

En toch heb ik nooit de drang gehad om voor thuis gebruik een Mac in huis te halen.
                          Ik wel, en ben daar tot op de dag van vandaag erg blij mee.

de enige prob's die ik met een appie heb gehad is toen ik m dualboot wilde maken. Windhoos-VirusScan gooide appie-bestanden weg.
                          En nu MS een Office-versie voor de Mac heeft : alle compatibiliteitsproblemen uit de wereld.

kortom : ik wil dat doosje wel overnemen...

Comment

• dj-wojcik
                            • Jul 2008
                            • 911

Tja, Mac, alleen de aanschafwaarden al...

Ik zal toch nog het een en ander willen proberen. Dat ding is gloedje nieuw. En ik vind het zonde om hem dan voor een spot prijs de deur uit te doen.

Comment

Working...