Adat naar USB/Firewire

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pipping
    • Aug 2010
    • 83

Adat naar USB/Firewire

Hej

Ik ben al enige tijd opzoek naar een interface om vanuit mijn 01v96 via 2x adat uit rechtstreek op te nemen op
    mijn computer. Nou had ik gezien dat hier interfaces voor zijn. 2x adat in en 2x adat uit, dus 16 sporen in en 16 sporen uit
    Weet iemand hier meer van of heeft iemand dit al ooit geprobeert ?
    Welke zijn goede interfaces merken etc ??

Ik hoor graag wat reacties
  • T_Sound
    • Sep 2009
    • 267

Hallo Pipping,

dit topic hoort in het recording gedeelte thuis, maar RME heeft leuke interfaces hiervoor, FocusRite ook en Tascam is ook zeker een goed merk daarvoor. Multitrack interfaces zijn niet goedkoop als je een beetje kwaliteit wilt hebben. In de shop van J&H zijn best een paar leuke interfaces te vinden.

groet Tinjo
    Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

RME maakt inderdaad erg mooie interfaces.
      Voor PC heb je bijvoorbeeld de HDSPe RayDat PCIe interne kaart of als je flexibeler/laptop gebruiker bent kun je ook kijken naar de FireFace UFX (deze laatste kost wel wat).

Je kan ook proberen te zoeken naar een M-Audio Profire Lightbridge (alleen 4x ADAT I/O naar firewire) maar deze zijn (haast) niet nieuw meer te krijgen.
      Last edited by vasco; 16-10-12, 12:40.

Comment

• PvG
        • Sep 2012
        • 979

Presonus had producten met ADAT en firewire: FireStudio 26x26 en FireStudio LightPipe. Deze worden nog vaak 2e hands aangeboden.
        As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

Working...