Fostex D90

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mhsoft
    • Sep 2003
    • 1

Fostex D90

Hoi,

ik heb een vraag over de Fostex D90.
    Op het moment is er een 2,5 GB harddisk ingeboud.
    Graag wil ik een grotere HD (6,4 GB) inbouwen, maar moet de nieuwe hd geformateerd worden en als hoe?

Alvast bedankt,
    Manfred
  • Mathijs
    Moderator
    • Aug 2002
    • 1353

Als het goed is zal de D90 van zelf de HD herkennen en zeggen dat deze niet goed is geformateerd. Als het goed is formateerd hij hem dan zelf.
    Kijk anders gewoon eens in de gebruiks aanwijzing. Staat het zeker in.

Comment

• Koert
      • Nov 2002
      • 86

Een typisch geval van RTFM!!!
      Read the fucking Manual!

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

citaat:Geplaatst door Koert

Een typisch geval van RTFM!!!
        Read the fucking Manual!
        Ik heb die jongen al een mail gestuurd met het bericht hoe hij het moet oplossen
        dat is heel wat anders dan Uw uitlating

sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Beste Sis,

Het leuke van een forum is dat die reactie niet in een mailtje wordt geplaatst, een-op-een communicatie, maar dat ook anderen die wellicht met hetzelfde probleem tobben (of in de toekomst hier een vraag over hebben) met jouw antwoord wat kunnen doen.
          Langs deze weg het vriendelijke verzoek om je kennis op deze manier te delen.

Voor wat betreft de RTFM vermelding, als iemand het niet in de handleiding kan vinden, of de handleiding niet begrijpt(..of ben ik de enige die er soms gaan touw aan vast kan knopen...) die zit echt niet te wachten op een RTFM verklaring.
          Als je het zelf wel uit de handleiding hebt kunnen halen, neem dan even de moeite om op zn minst naar de beuste pagina of hoofdstuk van die handleiding te verwijzen.

Met dank en in afwachting van de inhoud van de bewuste mail,
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

OK, ik geef de uitleg , sorry voor het ongemak mod.
            ( heb zelf trouwens nog een D90 staan)

Het is n.l.zo dat een D90 software bezit en verschillende versies heeft .
            De harddisk is removabel en wordt geformateerd in de D90 zelf
            Nu is het zo dat sommige D90 maar tot 2.5 kunnen gaan en dat het geen zin heeft om er een 6.4 in te steken als er maar 2.5 kan van gebruikt of benut worden
            Dus ik heb die jongen aangeraden om een mail te doen naar fostex zelf zodat hij het serienummer kan doorgeven en de software versie kan opvragen
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...