Opleiding

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Wat moet ik anders tegen je zeggen? Je hebt zelf geen reet waargemaakt in de geluidstechniek maar weet wel genoeg om iedereen op dit forum voor weinig meer dan een stelletje amateurs te verslijten. Wie ben JIJ dan wel niet? Ik ben tenminste zo fatsoenlijk om er een profiel op na te houden waardoor mensen een idee kunnen krijgen wie ik ben en wat ik doe. En vele anderen hier doen hetzelfde Bij jou zie ik staan dat je Rene vd B. bent...vd B? Mogen we je naam niet weten? Of ben je een crimineel ofzo?
    En dan wel het lef hebben om te vertellen wat voor arrogante mensen hier wel niet rondlopen.

Vergis je niet meneer vd B, mischien niet vanuit de postproduktie maar wel van veel van de grote verhuurbedrijven hier in Nederland en Belgie zijn er werknemers of "vaste freelancers" die hier posten. Maar die posten niet overal op en niet altijd even vaak en worden helaas in kwantiteit in posts overstemd door jeugdige hobbyisten.

Shit zeg, waar maak ik me eigenlijk druk om? Ga toch lekker koken mens ....
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Mastah Fadah
      • Dec 2003
      • 19

citaat:Geplaatst door sparky

Wat moet ik anders tegen je zeggen? Je hebt zelf geen reet waargemaakt in de geluidstechniek maar weet wel genoeg om iedereen op dit forum voor weinig meer dan een stelletje amateurs te verslijten.
      Ok bedankt voor deze verdere uitleg [] Ik heb nu helemaal geen zin meer om uit te leggen wie ik ben en wat ik doe. Zeker niet na zo'n zin die ik ff gekwoot heb. Er zou JUIST beoordeeld moeten worden op reacties en niet op naam.

het was overigens niet mijn bedoeling om iedereen onderuit te halen op dit forum, maar de zelfingenomen reacties waar je eigenlijk niks aan hebt irriteren me soms. Maar ja, ontdanks dat post ik hier ook vrolijk weer een reactie, dus daarmee zou ik mezelf dan ook onderuit halen, wat natuurlijk onzin is.

Maar goed, ik moet nu echt gaan want ik moet hoognodig gaan koken!

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Succes met Koken,

Mede gezien de manier waarop je zelf meent uit de hoek te moeten komen beste mastah Fadah...
        Denk ik dat het de toon is die de muziek maakt (heb een hekel aan Frans, dus maar even vrij vertaald)
        Kortom: door je eigen arrogante en botte opstelling krijg je wellicht niet de reacties die je verwacht.
        Ligt in dit geval meer aan je eigen opstelling dan aan de kwaliteiten die jij mist bij de overige forum deelnemers...

Slotje door modje?
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• studiomoderator
          • Sep 2003
          • 16

Een slotje door het modje!

Helaas, want het was een goede discussie.
          Recording moderator J&H Licht en Geluid

Comment

Working...