Wat moet ik anders tegen je zeggen? Je hebt zelf geen reet waargemaakt in de geluidstechniek maar weet wel genoeg om iedereen op dit forum voor weinig meer dan een stelletje amateurs te verslijten. Wie ben JIJ dan wel niet? Ik ben tenminste zo fatsoenlijk om er een profiel op na te houden waardoor mensen een idee kunnen krijgen wie ik ben en wat ik doe. En vele anderen hier doen hetzelfde Bij jou zie ik staan dat je Rene vd B. bent...vd B? Mogen we je naam niet weten? Of ben je een crimineel ofzo?
En dan wel het lef hebben om te vertellen wat voor arrogante mensen hier wel niet rondlopen.
Vergis je niet meneer vd B, mischien niet vanuit de postproduktie maar wel van veel van de grote verhuurbedrijven hier in Nederland en Belgie zijn er werknemers of "vaste freelancers" die hier posten. Maar die posten niet overal op en niet altijd even vaak en worden helaas in kwantiteit in posts overstemd door jeugdige hobbyisten.
Shit zeg, waar maak ik me eigenlijk druk om? Ga toch lekker koken mens ....
En dan wel het lef hebben om te vertellen wat voor arrogante mensen hier wel niet rondlopen.
Vergis je niet meneer vd B, mischien niet vanuit de postproduktie maar wel van veel van de grote verhuurbedrijven hier in Nederland en Belgie zijn er werknemers of "vaste freelancers" die hier posten. Maar die posten niet overal op en niet altijd even vaak en worden helaas in kwantiteit in posts overstemd door jeugdige hobbyisten.
Shit zeg, waar maak ik me eigenlijk druk om? Ga toch lekker koken mens ....
Comment