Headphone

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Headphone

Mensen, ik zoek een Headphone,

Klinkt of er al heelveel topics over zijn geweest, is ook zo maar ik heb geen bevredigend antwoord kunnen vinden.
    Dus bij deze: Ik zoek een headphone en wel de beste die er is.

Welke headphone moet ik ZEKER gaan horen. wil zeker weten dat ik echt een heeele goeie heb want dat gekl@@t met die alternatieve dingen ben ik zat en ik wil zeker weten dat ik de beste heb.
    Mag best wat kosten (tot ongeveer 300 euro) en voor dat bedrag mag ik denk ik best even julliemening peilen.

Alvast bedankt
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • lifesound
    • Apr 2003
    • 1052

zoals bijna bij elke vraag ... waarvoor moet het dienen? PA, DJ, thuis, ....?

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Als je naar het onderwerp van dit forum onderdeel had gekeken dan had je het doel van deze vraag al kunnen specificeren, gaat om iets met broadcast...
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• lifesound
        • Apr 2003
        • 1052

oké oké, het was misschien niet helemaal juist geformuleerd voor dit onderdeel.

Waarvoor moet het dienen? Opnamecontrole, afluistering, pfl, intercom, ...?

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Nee, echt als afluister Headphone proffesioneel gebruik natuurlijk.
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• lifesound
            • Apr 2003
            • 1052

afluistering tov van welke monitors? Het is namelijk vij nutteloos een super-hoofdtelefoon te gaan gebruiken bij budget monitors.

Maar, ik blijf fan van mijn Sobny MDR-V900. Zeer goed voor zowel PA als studio. Volgens mij te vinden voor een 200€.
            Al gezien bij EML, en en hele hoop grote mixer op PA vlak. En oa in de louis studio in tienen.
            Dit is wel een gesloten hoofdtelefoon. Naargelang je eigen smaak kan het zijn dat je liever een open hoofdtelefoon hebt.

Wat mij betreft zou ik aanraden van zeker te gaan luisteren naar:
            Sony MDR-V900
            Sennheiser HD-25
            Beyerdynamic DT 770 PRO

ik denk dat dat zoal de meest voorkomende zijn.

Comment

• Ibvee
              • Nov 2002
              • 714

Hey, ff snel tussendoor, wat vinden jullie van de dt-100 van beyerdynamic?
              De groeten => Micha

Comment

Working...