geluid 2 frames vertragen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Bart-
    • May 2001
    • 827

geluid 2 frames vertragen

Aan de collega's die beter op de hoogte zijn van wat er op de markt is. Ik ben op zoek naar een kastje dat ideaal gezien[list][*]1 he 19inch[*]2 kanalen (liefst 6)[*]gebalanceerde in &uitgangen[*]het geluid 2 frames (80ms) vertraagd[*]geen andere effect meuk[/list]

Daar zou ik namelijk zeer meer geholpen zijn.
    <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Waar ga je het voor gebruiken?
    Als je het bij 2 frames over 80mS hebt lijkt het me dat je video bedoelt? (audio gebruikt iets hogere rates [])
    oftewel: Need input!!!
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Rademakers
      • Jul 2003
      • 1281

Je bent dus gewoon op zoek naar een delay. Welke prijsklasse?

Mvg Johan

Comment

• -Bart-
        • May 2001
        • 827

Nou, ons stralen doosje vertraagd op de (HD)SDI ingang 2 frames. Als er sync geluid op de tape staat moet dit dus ook 2 frames worden vertaagd.
        Als we via tijdcode daar een da-88 aan slaven met 5.1 geluid moeten we die ook een offset aan geven. Het mooiste is een kastje dat dit beiden kan. 24bit@48kHz lijkt me een mooie richtlijn.

<font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Ik weet niet of het in een enkel kastje leverbaar is.

BSS is opgehouden met het maken van losse systeemdelays als ik het goed begrijp, mischien is de 1280 van TC electronic wel een optie.

Tijdcodes offsetten, sja, daar weet ik echt geen bal van. Ik weet noggeeneens wat je dan gebruikt, MTC? SMPTE? Er zijn vast wel kastjes voor te vinden.

Is het dan echt onmogelijk deze vertraging te elimineren? Desnoods door een andere beamer te gebruiken?

Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

gewone simpele delay, houd wel rekening met de AAD-conversie-tijd ( ca 2 ms)

Comment

• lifesound
              • Apr 2003
              • 1052

zo'n dingen zoek je niet bij BSS, KT, ... die maken dat niet.
              Op zoek gaan in de broadcast wereld. Zal straks even proberen te zoeken...

Comment

• sparky
                • Apr 2002
                • 2104

Waarom niet?

Comment

• -Bart-
                  • May 2001
                  • 827

FYI
                  Het is uiteindelijk de Rane AD22d geworden.

Comment

• Mathijs
                    Moderator
                    • Aug 2002
                    • 1353

Mag ik vragen wat die kosten en waar je ze gehaald hebt? Een colega van mij heeft er een aantal nodig.

Comment

Working...