welke monitors ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • waaser
    • Feb 2004
    • 9

welke monitors ???

er zijn vele soorten monitors te koop goedkoop en duur.
    ik ben op zoek naar een goede set en wil er wel zo'n kleine 1000 euro tegenaan gooien voor een setje.
    ik hoor verschillende dingen,de een vindt ns10 te gek de ander vind het net het geluid van een autoradio.genelec heb ik een keer op gemixt maar in de auto konden mijn speakers er wel uit knallen.
    ik weet het niet ....help...
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

Is die 1000 euries inclusief amp?

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

Ik heb eens een hele dag verschillende monitoren gehoord (wel pauzes tussendoor ingelast) maar ik blijf van mening dat onder de 1000 Euro de Behringer Truths helemaal niet zo verkeerd zijn. En daarna kom ik uit bij mijn favoriet KRK (die met die gele speakers erin), klinken gewoon super strak en lekker open (je wordt er niet snel luister moe van) maar die zijn duurder. De actieve monitoren van de "hoogstaande" merken onder de 1000 Euro vind ik stuk voor stuk tegenvallen vergeleken met een setje Behringer Truth's. En volgens mij is de serie bij Behringer ook al weer wat uitgebreid.

Groeten Martin
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Mathijs
          Moderator
          • Aug 2002
          • 1353

Ik zou nog eerder voor een setje Alesis monitoren kiezen dan de Behringers. Erg wollig, en dus een zeer matig stereo beeld.

Kijk eerst even rond in bovenstaande links. Daar staat al veel beschreven.

Comment

• pro`d`user
            • Jun 2002
            • 534

Die kleine genelecs misschien? zijn volgens mij 429 per stuk bij f**dback.
            Of een paar honderd euro erbij leggen en wat grotere Genelecs of Mackies kopen.
            Barry K.
            Wij werken met EV ole ole
            In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• jankooper
              • May 2004
              • 1

Heb onlangs KRK V4 active monitors aangeschaft: zeer goed voor €325 per stuk, erg goed. Heb ze online bij een duitse winkel gekocht in Nederland niet meer te krijgen.

Comment

• aximaxi
                • Jun 2004
                • 2

De KRK v4 niet meer leverbaar in NL? Niet waar, ze staan bij Feedback zelfs op de website: EUR 299,= /st

Comment

Working...