Behringer MX8000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

citaat:Heb nu terug een Mackie, dat is toch heel andere koek, vooral de EQ dat is een enorm verschil

sis
    Dat ben ik zeker met je eens en ik verwacht van behringer ook niet dezelfde klank, ik hoop ook dat alles heel blijft. Het zal wel weinig gebruikt worden daarom was ik ook op zoek naar een budget mixer (en lager dan deze kon ik ze niet vinden qua prijs). Met de Behringer apparatuur die ik heb heb ik overigens geen problemen, en dat zijn de volgende: DX1000 (19" DJ mixer), DCX2496 (Processor), DSP9024 (multiband compressor), enkele comressors, koptelefoon versterkers en Truth monitoren.

Dit was even off-topic maar samenvattend ben ik redelijk tevreden over Behringer, je moet er gewoon niet te hoge eisen aanstellen maar zo lang het blijft werken ben ik tevreden.

Groeten Martin
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• aximaxi
      • Jun 2004
      • 2

De klank van de Behringen ken ik niet zo, niet lang genoeg naar geluisterd. Maar de potmetertjes zijn werkelijk shit. Die wiebelen aan alle kanten en zitten dicht op elkaar.

Maar dat vond ik ook van de Spirit tafels, trouwens.

Ik heb een Mackie gekocht []

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

gisteren een band gemixt op de Behringer Sl3242FX-PRO en ik moet zeggen dat dat best goed ging, Nadeel van zulke kleine tafels blijf ik toch wel de weinige (4) aux sends vinden, 2 monitorgroepen en 2 effect sends en het is op. EQ viel best mee te werken. De interne effecten heb ik niet gebruikt, ik heb gewoon een Lexicon en een Digitech gebruikt (zijn vertrouwd bij mij). Toch denk ik dat je best ver komt met de interne effecten van de Behringer (2 stuks stereo). Natuurlijk heb ik de effecten wel geprobeerd en moet zeggen dat er wel leuke presets bij zaten (het is ook de Virtualizer 2 die ze erin hebben gestopt en die vind ik toch wel wat beter klinken als de Virtualizer 1). Dat rare FBQ feedback systeem van Behringer zit ook op deze mixer maar daar heb ik me niet aan gewaagd.

Ik hou me nu even stil over deze mixer, zosnel ik problemen met de mixer heb post ik het hier wel, zolang jullie niets horen werkt hij nog goed.

Hij zal 1 tot 2 keer per maand met een band meegaan en sporadisch in een oefenruimte belanden.

Groeten Martin
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

Working...