sorry voor de vraag
benodigdheden
Collapse
X
-
Ik zal wel weer een open deur in trappen, maarrr... vertel eens iets meer: wat wil je er maximaal mee kunnen? Hoe groot publiek? Hoe groot budget?
Om toch iets te zeggen: ik heb wel wat ervaring opgedaan op welke gebieden je (financieel) kunt besparen en op welke niet. Mengtafel werk ik liefst met minimaal iets leuks van A&H (MixWizard of GLnnnn). Weergevers ben ik erg content met spul van HK Audio. Maar zoals je ziet kan ik je niet veel zinnigs adviseren als ik niet weet wat voor line-ups je er maximaal mee wilt kunnen versterken voor welk publiek.
Groetjes,
Sjoerd -
Ik had het nog niet gelezen. Als je de vraag laat staan, dan kan er nog eventueel gereageerd worden. Niet iedereen heeft altijd even veel zin om te reageren.
Nu is het echter een compleet nutteloze opvulling van webspace geworden. Vraag dan meteen aan de mods of ze het verwijderen, of plaats de vraag terug.
Mvg JohanComment
-
Beste Flash.
Vragen staat vrij.
Domme vragen bestaan niet.
door een duidelijke en complete vraag stellen kan je ook een goed andwoord terug krijgen.
Als een iemand het niet begrijpt wil niet zeggen dat het meteen een nutteloze vraag is.
Studiomoderator
Recording moderator J&H Licht en GeluidComment
Comment