Je spreekt jezelf gewoon tegen...
Topics
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Uuhm, wat een gezemel over hetzelfde, sorry hoor, laten we gewoon profs zijn en geen kleine kinderen die elkaar lopen afzeiken over het forum, laat iedereen in z`n (of haar) waarde.
Natuurlijk, waar mensen werken worden fouten gemaakt, accepteer dat.
(Nu krijg ik ook natuurlijk alle toorn over me heen.... )
Groeten Ruud.Groeten: RL <i>sound</i>Comment
-
citaat:Geplaatst door mephisto
ik heb je hier horen lachen ja ...............
Maar wie lacht er nou het hardste diegene die gratis werkt\zonder inkomen of diegenen voor zijn werk betaald krijgt ?
Of je doet het naast een vaste baan en puur uit hobby dat is een ander verhaal maar dingen verwijderen van forums zonder toestemming van J&H lijkt mij sterk !
Het is en blijft hun forum en zonder toestemming kan er niets van dit forum gehaald worden dus de moderators hebben een code om intern dit forum te komen die wordt ook niet zomaar aan iedereen gegeven !
Petje af hoor voor diegene die gratis en kosteloos de rommel van anderen opruimen of die gratis en kosteloos arbeid verrichten
mij niet gezien hoor !!!
Als iedereen op deze manier arbeid verricht zonder inkomen wil ik wel eens weten hoe hij zijn lasten betaald.( als hij geen inkomen heeft tenminste )
Dat je iets vrijwillig doet is prima maar dan zijn er wel afspraken gemaakt met diegenen waar je vrijwillig arbeid voor verricht.
Je kunt mij niet wijsmaken dat er mensen zijn van hee dat is een leuk forum ik ga dat eens even lekker kosteloos onderhouden voor dat bedrijf !
Als je voor een instelling vrijwillig arbeid verricht moet er ook iets geregeld zijn.
of willen diegene hun uitkering houden ????
Dan kun je beter werken krijg je meer salaris !!!
Mod's ik vind dat jullie een prima job leveren! Ik kijk met plezier op het forum en leer er vaak ook nog eens wat ! Als ik jullie ooit een keer persoonlijk tegen kom wil ik graag een biertje trakteren... Of word dat meteen als steekpenningen gezien ?!
En een fijne koude winterse zaterdagavond!Comment
-
Bij deze het slot op dit onderwerp.
De mensen die wat wilden melden hebben dat gedaan, van diverse kanten is uitleg gegeven.
ALs je commentaar krijgt op iets waarvan je denkt dat je het goed doet, dan is het altijd moeilijk om door dat commentaar heen de rode draad te volgen, de kern van de zaak te zien.
Kortom: wordt vervolgd.
Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment