stille leden,

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

stille leden,

Ik weet het, get gaat weer nergens over, maar toen ik toevallig even in de ledenlijst zat te snuffelen viel mij op hoeveel leden er wel ingeschreven staan, maar nog nooit een bericht hebben geplaatst.

Nu heb ik in het kader van zelf entertainment eens gekeken hoeveel het er exact zijn.

en wat blijkt: 1664 leden hebben wel een abonementje op dit forum, maar nog nooit iets geplaatst.

Niets mis mee natuurlijk, maar een grappige uitkomst dacht ik zo.

dat was mijn manische aanval van deze week dank u voor uw aandacht
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Rinus,

dit is er eentje voor jouw ambtenarenstal!!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Zijn het niet gebruikers die ooit eens iets gepost hebben in een topic wat daarna gepruned is?

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Hier wordt niet gepruned... Staan zelfs topics uit 2000.

Ik hoor wel eens het argument "ik wil mijn naam op alle fora geregistreerd hebben, zodat andere mensen zich niet voor kunnen doen als mij". Klikt begrijpelijk. Verder zijn het allemaal accounts (denk ik) waarbij een typfout is gemaakt bij het invoeren van het mailadres (doen we hier aan activatie-emails?) en waarbij men niet moeilijk deed een tweede nieuwe account aan te maken.

Zo zijn er allerlei redenen waarom er zoveel ongebruikte accounts zijn.

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Jezelf op elk forum registreren? [:|]
          Ik weet wel dat ik eens zat te googlen op mijn eigen naam en een account op een of ander scooter form tegen kwam. Dit ben ik dus zelf niet, maar de accountnaam bestond uit mijn voor en achternaam gekoppelt.
          Dan heet er misschien wel iemand hetzelfde als ik.. toch is het op de een of andere manier vervelend.
          We're ready to party, are you?

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Je naam op alle fora registreren. Dit forum wordt niet geprund maar de fora waar dat wel gebeurd blijf je dan langsgaan (accounts x tijd niet actief prunnen) om steeds je naam te registreren [)]

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Ik had als mod die inactieve acounts allang verwijderd..
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• VERVALLEN

Ik zou ze ook al lang verwijderd hebben, maar ja .... 't zal hier om ter meeste leden hebben zijn zeker ...

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

Ik zou ze ook al lang verwijderd hebben, maar ja .... 't zal hier om ter meeste leden hebben zijn zeker ...
                  FF voor mijn woordenboek: wat betekent 'prunnen'?

Verder even een reactie waarom wij geen inactieve accounts verwijderen.
                  Er zijn best heel wat passieve lezers hier op het forum en ook die mensen willen wij de gelegenheid bieden om toch te kunnen inloggen. Enkel als je ingelogd bent kan je namelijk de 'ongelezen' topics visualiseren.

Natuurlijk zijn er ook echt usernames die niet meer gebruikt worden doordat een nieuwe username is aangemaakt, de persoon zelf het forum niet meer volgt of om andere redenen.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Dr. Edie
                    • May 2003
                    • 671

citaat:Geplaatst door axs

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

FF voor mijn woordenboek: wat betekent 'prunnen'?

Verder even een reactie waarom wij geen inactieve accounts verwijderen.
                    Er zijn best heel wat passieve lezers hier op het forum en ook die mensen willen wij de gelegenheid bieden om toch te kunnen inloggen. Enkel als je ingelogd bent kan je namelijk de 'ongelezen' topics visualiseren.

Natuurlijk zijn er ook echt usernames die niet meer gebruikt worden doordat een nieuwe username is aangemaakt, de persoon zelf het forum niet meer volgt of om andere redenen.

Dat zou kunnen, is het in de statistieken van een gebruiker als moderator niet te zien hoeveel een persoon aanwezig is? Ik denk namelijk niet dat een user die zich in 2000 ingeschreven heeft, in 2005 denkt "Nu is het tijd om een bericht te plaatsen!"

EN aan de andere kant; ik stoor me ook weer niet aan de inactieve users.. Dusja.
                    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• PeTAR
                      • Jul 2005
                      • 151

Prunnen is het verwijderen van oude berichten uit de database. Op deze manier word een forum snel gehouden.

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

citaat:Geplaatst door PeTAR

Prunnen is het verwijderen van oude berichten uit de database. Op deze manier word een forum snel gehouden.
                        Denk dat we dat bewust niet doen... om net de informatie volledig te houden.
                        Nu ja, dit is eerder een vraag voor de admin. Zal hem dan even vragen om een reactie.

Grtz
                        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• admin
                          Administrator
                          • Aug 2000
                          • 1009

“Post Pruning “ of hoe je het ook noemt hebben we nooit over nagedacht. Op zich is er wel iets voor te zeggen.

We zijn momenteel bezig met een compleet nieuw forum. Wellicht dat met het definitief importeren van de topics, postings en user accounts hier meteen eens naar kunnen kijken.

Dank voor de input!
                          Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• DJ.T
                            • Nov 2002
                            • 1502

Oude posts bevatten een boel informatie, ook zit er een boel onzin tussen.
                            Het mooiste zou natuurlijk zijn als de informatie gebundelt werd per onderwerp en de onzin er tussen uit werd gehaald.
                            Dit is alleen een hels karwei en alleen te doen door iemand die EN te veel tijd heeft EN echt (!) verstand heeft van de materie.
                            Ik merk wel dat het forum af en toe echt onwijs langzaam is, soms zo langzaam dat het niet leuk meer is. Zolang het geen extra bandbreedte kost zou ik de oude posts niet weg doen.
                            Het lijkt mij dat het zogenaamde prunnen (had er nog nooit van gehoord) meer gebeurd op de bekende onzin forums, de forums waar het gaat over bier, tieten, wat er vanavond op tv is, enz.
                            Daar doen de oude posts er niet meer toe, daarentegen heb je op dit forum gewoon een schat aan informatie, zonde om weg te doen.
                            We're ready to party, are you?

Comment

• speakerfreak
                              • May 2002
                              • 1446

Uhm ik kan niet zeggen dat het forum owzo rete snel is, maar dat het echt langzaam is maak ik nooit mee zeker niet dat het echt veel TE langzaam is
                              Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

Working...