Geluids forum of Nederlands dictee.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S500D
    • Feb 2003
    • 215

Geluids forum of Nederlands dictee.

Worden mensen hier op dit forum nu ook al beoordeeld op hun spelfouten?
    Ik vind het ver gaan dat een topic al gesloten wordt omdat iemand spelfouten maakt.
    Ook ik maak spelfouten en Mr ******** maakt ook wel spelfouten maar dit zou geen reden moeten zijn om een topic te sluiten.
    blijft dit een forum waar iedereen welkom is ondanks dat een heleboel mensen onder ons de Nederlandse spelling niet altijd meester is of wordt dit een afzeikforum waar misschien lager opgeleide mensen met een hobby zoals de onze alleen maar afgezeikt en of niet serieus wordt genomen.
    De drempel om hier straks nog een topic te openen of op een topic te reageren wordt zo wel heel erg hoog en zullen nieuwe mensen misschien wel wegblijven en zullen ze niet geholpen kunnen worden.

Ik open deze topic omdat ik niet meer kon reageren op de twee gesloten topics.

Gr ronnie
    U draait, Wij vragen.
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Wij verwachten van de deelnemers dat ze normaal leesbaar Nederlands kunnen typen.
    Excuses/smoezen als: ik kan niet beter/ ik ben dislectisch gaan niet op, dan haal je jouw bericht eerst maar door de spellingschecker die ieder tekstverwerkingspakket standaard bied.

In antwoord op jouw vraag dus: ja, zo gaan we hier om met mensen die zelf niet of nauwelijks de moeite nemen een leesbare posting te plaatsen.

Onder verwijzing naar de spelregels van dit forum,
    Namens de eindbeheerders van dit forum,

Met vriendelijke groet,
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Zoals je zelf al in je handtekening aangeeft is het hier zo dat wij draaien, terwijl jullie vragen. Ik wil alleen die vragen een beetje deftig gespecificeerd hebben...Ik ben geen antwoordapparaat...

verplaatst naar over deze forums. (of fora??)

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

even een kick, wegens het enome aantal spelfouten op de site. Voor de grap heb ik de moeite genmen een aantal berichten teksteel te editen, echter....dweilen met de kraan open

Neem aub je bericht voordat je het plaatst nog eens rustig door, controleer op spelfouten.

Niemand zal over een missende komma gaan zeuren, maar stelselmatig geen aandacht besteden aan de spelling en stijl van je bericht leidt onherroepelijk tot verwijdering van je bericht van het forum.

Dit is geen MSN - MSN - chat omgeving, leesbaar Nederlands is hier de leidraad.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...