Nieuwe forum versie?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    Nieuwe forum versie?

    hee, vrienden,
    ben ik de enige die sins de nieuwe windows update een andere forum-software zie, of hebben er meer last van?

    bijv node gemist : nieuwe berichten van de laatete week / 24 uur enzo..

    mazels\
    g
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

    #2
    geen last van,
    of ik snap niet meteen wat je bedoelt...

    wat ik wel ooit heb gehad was dat de lay out anders was maar dat kwam omdat mijn cache leeg was en dus de lay out niet snel genoeg geladen was...
    Hold on a second, relax and listen...

    Comment

    • admin
      Administrator
      • Aug 2000
      • 1009

      #3
      Gerard,

      Je hebt het goed gezien hoor. Er is een andere versie geïnstalleerd van het forum.

      De optie waar jij het over hebt komt eerdaags weer terug. Ik wil eerst even de huidige versie “monitoren”.
      Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

      Comment

      • RenéE
        • Oct 2006
        • 291

        #4
        Sinds de nieuwe forumsoftware heb ik op de een of andere manier het probleem dat het forum niet wordt weergegeven op de manier waarop het zou moeten zijn wanneer je ingelogd bent. M.a.w. ik zie bovenaan bijv. de inlogfunctie staan en knoppen als 'Nieuwe berichten' en 'Directe links' missen wanneer ik naar www.licht-geluid.nl/forum surf.

        Probeer ik vervolgens in te loggen (niet te vergeten dat ik dat eigenlijk al ben dmv. een cookie) dan word dezelfde verkeerde pagina gewoon weer ververst.

        Klik ik nu echter op een subforum, dán krijg ik opeens wel alle menu-opties te zien die horen bij een ingelogd account.

        Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden, of ben ik hierin de enige en zal er mogelijk iets mis zijn met een cookie oid?

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          Mac,

          Die functie is een stukje verhuisd....

          In de balk gebruikerspaneel - FAQ - Ledenlijst - etc.
          staat ook het kopje directe links

          klik hierop en kies voor de functie berichten van vandaag


          Ook weer opgelost!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          • admin
            Administrator
            • Aug 2000
            • 1009

            #6
            Originally posted by RenéE
            Sinds de nieuwe forumsoftware heb ik op de een of andere manier het probleem dat het forum niet wordt weergegeven op de manier waarop het zou moeten zijn wanneer je ingelogd bent. M.a.w. ik zie bovenaan bijv. de inlogfunctie staan en knoppen als 'Nieuwe berichten' en 'Directe links' missen wanneer ik naar www.licht-geluid.nl/forum surf.

            Probeer ik vervolgens in te loggen (niet te vergeten dat ik dat eigenlijk al ben dmv. een cookie) dan word dezelfde verkeerde pagina gewoon weer ververst.

            Klik ik nu echter op een subforum, dán krijg ik opeens wel alle menu-opties te zien die horen bij een ingelogd account.

            Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden, of ben ik hierin de enige en zal er mogelijk iets mis zijn met een cookie oid?
            Hallo RenéE,

            Kun je aangeven welke browser en OS je bebruikt en met welke versies?

            Kun je ook eens onderstaande proberen?


            Graag ook de optie "met de hand verwijderen" uitproberen als je wilt.
            Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

            Comment

            • RenéE
              • Oct 2006
              • 291

              #7
              Hallo,

              Had de cookies al verwijderd, voor de zekerheid nogmaals handmatig gedaan. Haalt helaas niks uit.

              Ik gebruik hier Windows 2000 Pro en als browser IE6 met SP1.

              Met vriendelijke groet,
              René

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                #8
                Originally posted by moderator
                Mac,

                ..........

                Ook weer opgelost!
                half half, ik had ook de functie laatste week enzo...
                maar het lag dus nieet aan mn windows servicepackgedoe..

                Comment

                • admin
                  Administrator
                  • Aug 2000
                  • 1009

                  #9
                  René,

                  Zou je het eens op een ander PC willen proberen om te zien of je daar dezelfde issues hebt? Ik kan het hier niet reproduceren en hebt eerlijk gezegd (nog) geen andere forumgebruikers met dezelfde problemen.
                  Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

                  Comment

                  • RenéE
                    • Oct 2006
                    • 291

                    #10
                    Ik ben er al achter wat mijn probleem is.

                    Wanneer ik naar het forum surf laat ik de 'www.' in de URL vaak weg en surf dus naar licht-geluid.nl/forum (in tegenstelling tot wat ik eerder aangaf ). Bij veel sites werkt het surfen naar een domeinnaam waarbij je 'www.' weglaat prima, bij sommigen werkt het niet omdat hun DNS routing niet goed is ingesteld (zoiets heb ik me al eens laten vertellen) en wordt er een 'Kan de server niet vinden' error weergegeven.

                    Het leek bij deze site in eerste instantie ook gewoon te werken omdat de pagina gewoon wordt weergegeven. Het probleem zal er wel in liggen dat de cookie een naam zonder 'www.' heeft en daardoor op de een of andere manier niet werkt?

                    Comment

                    • hugovanmeijeren
                      • Oct 2004
                      • 1436

                      #11
                      Had het ook opgemerkt...
                      Waarom is de zoekmachine nu eigenlijk met een CAPTCHA beveiligd als je niet bent ingelogd?
                      Ik wil wel eens zoeken zonder dat ik ingelogd ben, en op de een of andere manier weet ik het dan altijd wel voor elkaar te krijgen een letter verkeerd te schrijven waardoor ik eerst weer tig seconden moet wachten voor dat ik weer opnieuw mag zoeken...

                      Voor de rest lijken de verbeteringen wel goed te zijn, paar handige functies toegevoegd in ieder geval.

                      Groeten Hugo
                      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

                      "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

                      Comment

                      Working...