Persoonlijke website link werkt niet...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Persoonlijke website link werkt niet...

Kleine "bug" gevonden... Tijdens een of andere aanpassing aan het forum zijn de mensen die hun website hadden ingegeven bij hun persoonlijke gegevens gereset naar het adres http://www.licht-geluid.nl/forum/# met als gevolg dat je op de huidige pagina blijft...
    Kan dit terug ongedaan gemaakt worden of is er een algemene oproep nodig om het adres opnieuw in te stellen?

ik vond het namelijk regelmatig leuk om te sitesurfen bij sommige personen... en dat is nu iets moeilijker te doen
    Hold on a second, relax and listen...
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

Heb je een paar voorbeelden van profielen waar dit aan de orde is Ruben?
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

mijn oa en dan kan ik mij ook nog herrineren dat AJB, StijnS,MEEO Licht en Geluid en nog anderen een eigen site hadden ingesteld...

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Denk dat er een instelling in je forum profiel of eigen systeem niet juist staat ingesteld.
        Wanneer ik op het profiel van Funmaker klik dan kan ik gewoon doorsurfen naar jouw website.
        Over de metatag: screw it yourself
        Werkt hier dus gewoon zoals vanouds.

Comment

• Funmaker
          • Jun 2006
          • 922

ik heb het over de snel link onder het menutje als je over iemand zijn naam gaat in een topic dan kom je op de huidige pagina terecht

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Wist niet eens dat het bestond, afijn, ff naar profiel, daar op site klikken, ben je dr ook.

Comment

• Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

feit, maar ben zelf informaticus in spé mss
              wat sneller kan doe ik ook sneller en wat minder moeite kost doe ik dan liever dan de omweg te nemen...
              het in principe niet mag, technisch gezien
              en het ook nog eens handig is om tijdens het topic lezen evt snel wat achtergrond info over die persoon te vergaren door eens gauw te zien waar hij/zij zich mee bezighoud enzo...

Comment

• admin
                Administrator
                • Aug 2000
                • 1009

Oké.. helder nu. Ik ga e.e.a. bij de ontwikkelaars van deze software aankaarten. Ik meld me wel weer.

Comment

• admin
                  Administrator
                  • Aug 2000
                  • 1009

Bug gevonden en opgelost.

Comment

Working...