Direct leden contact --> PM's ??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

    Direct leden contact --> PM's ??

    Nou, deze thread vooral eigenlijk om wat meer inzicht te krijgen in het hoe en waarom van het verdwijnen van de directe contactmogelijkheden tussen leden. Ik vond de PM altijd best fijn, maar die zijn nu verdwenen.

    Ik begrijp dat dit gedaan is, zodat iedereen een werkend e-mail adres in zijn profiel heeft staan, onder het mom van het opschonen van dit forum. An sich zeker mee eens dus... maar ik ben toch wel van mening dat met precies deze maatregel meer kwaad dan goed wordt gedaan, want mensen die niet willen kun je toch niet dwingen een e-mail adres in hun profiel te hebben... en nu zijn we eigenlijk verplicht elkaar op te roepen in een thread, als er e-mail adressen ontbreken in het profiel. Ik had regelmatig wat onderonsjes via PM's... best lachen... nu kan dat alleen nog maar met mensen van wie ik het mailadres nog had, of die een mailadres in hun profiel hebben.

    Maar verder ben ik overal blij mee ;-) !

    p.s. Kijk ik nu scheel, of is er niet direct een speciale plek om je e-mail in je profiel te zetten? Ik heb hem in ieder geval maar in het MSN vakje geduwd... ;-)
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

    #2
    Originally posted by berolios
    maar ik ben toch wel van mening dat met precies deze maatregel meer kwaad dan goed wordt gedaan
    Hier dezelfde mening, ik kom de laatste tijd een hoop e-mail adressen in forumposts tegen.

    Originally posted by berolios
    p.s. Kijk ik nu scheel, of is er niet direct een speciale plek om je e-mail in je profiel te zetten? Ik heb hem in ieder geval maar in het MSN vakje geduwd... ;-)
    Je kijkt helemaal niet scheel, ofwel kijken we met z'n 2 scheel.
    In mijn MSN vakje staat mooi m'n MSN adres ingevuld, om e-mails te lezen en verzenden gebruik ik een ander adres, Wat ik overigens ook mooi heb ingevuld bij e-mail adres, maar voor niemand zichtbaar is.
    exit night into LIGHT

    Comment

    • berolios
      • Sep 2005
      • 1538

      #3
      Ja precies, al die dingen lijken gewoon niet op een lijn te zitten. Blij dat ik in ieder geval niet als enige er zo over denk. Forum-bazen: doe er je voordeel mee !! ;-)
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        Op de eerste plaats zijn wij een forum.
        Berichten kunnen worden geplaatst en onderwerpen geopend. Hierover kan je met vakgenoten van gedachten wisselen.

        De mail- en PM functie werd veelvuldig misbruikt. Het ongewenste gebruik van deze functie en de vervelende effecten daarop richting J&H zijn de aanleiding voor het uitzetten van deze mogelijkheden.

        Wanneer je contactgegevens wil uitwisselen dan kan dat via je profiel.
        In het profiel kan je je website kenbaar maken, je MSN account vermelden.

        Mailadressen geplaatst in onderwerpen worden verwijderd, deze adressen trekken spam aan.

        Niet alle nieuwe mogelijkheden brengen vooruitgang. Ook voor ons als modjes was het onwijs handig om mensen snel even iets te melden, dat kost nu dus iets meer moeite.

        De afweging WEL PM en mail via het forum versus de overlast die dit gaf is gemaakt. Zoals je merkt niet in het voordeel van deze functionaliteiten.

        Een verdere toelichting kan je verkrijgen door even contact op te nemen via de "contact us" functie onder aan iedere forum pagina
        Last edited by moderator; 30-01-08, 18:52. Reason: tiepo
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        Working...