"Mark all forums read"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

"Mark all forums read"

Onderaan het forum staat een linkje met de naam "Mark all forums read". Dat linkje is erg handig en ik gebruik het regelmatig.

Bovenin het forum staat een linkje 'New Posts'. Dat linkje is ook erg handig en ik gebruik het ook heel regelmatig.

Waarom... staat "Mark all forums read" niet ook onder de resultaten die "New Posts" oplevert? Dat lijkt me namelijk ook een plek voor deze functie, misschien wel DE plek.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Heel makkelijk: de cookies doen dat al.

Ik gebruik "New Posts" zelf ook, sterker nog: die staat standaard in mijn bladwijzerwerkbalk. Heel handig: je ziet meteen alle nieuwe post. Kom je een aantal minuten later weer terug via dezelfde link, dan zijn de oude topics automatisch al uit de zoekopdracht verwijderd en staan alleen nog de topics waarin is gereageerd sinds je laatste bezoek in de lijst.

Uiteraard wel deze link gebruiken: http://www.licht-geluid.nl/forum/search.php?do=getnew en niet de link die je krijgt nadat je erop hebt geklikt.

Comment

• Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

Originally posted by jurjen_barel
      Heel makkelijk: de cookies doen dat al.

Ik gebruik "New Posts" zelf ook, sterker nog: die staat standaard in mijn bladwijzerwerkbalk. Heel handig: je ziet meteen alle nieuwe post. Kom je een aantal minuten later weer terug via dezelfde link, dan zijn de oude topics automatisch al uit de zoekopdracht verwijderd en staan alleen nog de topics waarin is gereageerd sinds je laatste bezoek in de lijst.

Uiteraard wel deze link gebruiken: http://www.licht-geluid.nl/forum/search.php?do=getnew en niet de link die je krijgt nadat je erop hebt geklikt.
      Gelukkig heb ik meer verstand van 'geluid' dan van computers...

mark all is een verdomd handige tool die ik nog niet had ontdekt

thanks guys!

groeten John
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Originally posted by jurjen_barel
        Ok... dat werkt hier dus niet.
        Cookie cleanup time gok ik. :P
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...