oproep voor juist mailadres

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

oproep voor juist mailadres

Dit bericht is speciaal bedoeld voor alle mensen die op de fora actief zijn maar een niet (meer) werkend mailadres in hun profiel hebben staan:

Check aub even uw profiel om uzelf ervan te overtuigen dat het mailadres dat daar staat vermeld wel een werkend mailadres is.

Veranderen van Uw eigen profiel is tegenwoordig zo voor mekaar!

Waarom een geldig mailadres:
    1. Is nuttig bij het nemen van een abbonement op een onderwerp.
    2. Mede forummers willen wel eens iets aan u melden, maar dan niet via het forum.
    3. scheelt veel returned mails op de J&H server...

Niet omdat wij van de "mailpolitie" zijn, maar omdat het zo irritant werkt zal ik onderwerpen die worden gestart door mensen zonder werkend mailadres voorzien van een slotje. Totdat het mailadres is veranderd uiteraard.

Moderator J&H Licht en Geluid Fora
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums
  • sussudio
    • May 2001
    • 534

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed hoe onbestelbare post bij J&H terecht komt. Als je vanuit een profiel mail verstuurd via het formuliertje (waarom eigenlijk geen normale mailto-link?), dan wordt die mail toch met je eigen afzender verstuurd? Dan komt bouncemail dus niet bij J&H terecht lijkt mij.

Verder zou het wel handig zijn om bij aanmelding meteen even een email-check te doen,zodat aanmelden met niet-bestaand adres domweg niet meer mogelijk is.

Doei,
    Dennis

Drive-in Discoshow Sussudio
    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Even wat uitleggen dan maar:

Bij aanmelding ontvang je inderdaad een reply met daarin het door jou gekozen wachtwoord.
      Tevens kun je abbonementen nemen op topics. Wanneer iemand dan een berichtje plaatst in een topic dan stuurt de forum-software hiervan een cc'tje naar het door jou opgegeven mailadres.
      Wanneer dit adres niet bestaat komt ie dus terug naar J&H, duidelijk?

Tevens kan je je eigen mailadres veranderen. Aanmelding met een juist mailadres en daarna veranderen is dus mogelijk. Wel handig ook want mailadressen wijzigen nog al eens.

voorbeeldje: ralph@licht-geluid.nl wordt r.vaneck@licht-geluid.nl

Wel handig dat dit door de nickname-houder zelf kan worden gedaan toch
      Waarom er geen (normale(?)) mail-to link is weet ik niet. Denk dat dit een handigheidje binnen de forum-software is. Voldoet ook wel prima toch?

Comment

• sussudio
        • May 2001
        • 534

Nadeel van zo'n formuliertje ik dat het uitgaande mailtje niet in je eigen mailarchief wordt opgeslagen. Is nog wel eens handig om terug te kunnen zoeken wat en wanneer je iets verstuurd hebt.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

citaat:Geplaatst door moderator

?

Waarom er geen (normale(?)) mail-to link is weet ik niet. Denk dat dit een handigheidje binnen de forum-software is. Voldoet ook wel prima toch?
          type maar eens een @ in bij google, dan weet je meteen waar alle spam vandaan komt.

mijn e-mail-adres zit ook versleuteld, tot het op een html-page terecht kwam. Vanaf dat moment regende het spam.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Gaan we nog maar een keer, omdat het weer bijna de tijd is voor de goede voornemens, even een reminder:

* Alle deelnemers aan het forum dienen een werkend mailadres in hun profiel te vermelden.
            * Verander je van mailadres, dan is het meestal zo dat je er niet aan denkt om ook in je forum profiel je adres te veranderen, snappen we best, maar check in je profiel even of het juiste adres staat vermeld, iedereen weer blij!

Alvast dank voor jullie medewerking!

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Het is weer eens tijd voor een reminder, je kan er bijna je klok op gelijk zetten[:I]

Vriendelijk edoch dringend verzoek aan alle deelnemers om in hun profiel een werkend mailadres te vermelden.

voor alle duidelijkheid: wij verplichten alle deelnemers een werkend mailadres te vermelden in het profiel.
              Nu wil het wel eens gebeuren dat hier nog een oud mailadres in vermeld staat, graag even aanpassen.

Voor de mensen die denken dat deze regel er niet voor hen is:
              Mocht u zich hier niet aan houden, sta dan niet raar te kijken als uw berichten van het forum worden verwijderd zonder verdere berichtgeving daarover.

Comment

Working...