Snuffelsite en mail

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4uss
    • Aug 2005
    • 578

Snuffelsite en mail

[FONT=Verdana]Twee opmerkingen:

1:
    snuffelsite.nl komt uit op licht-geluid.nl/ en niet op licht-geluid.nl/snuffelsite. Dat lijkt me niet te kloppen.

2:
    E-mail op licht-geluid.nl lijkt niet goed te werken. Mail naar admin@licht-geluid.nl wordt gebounced met de volgende melding:

[/FONT] [FONT=Verdana]Technical details of permanent failure: [/FONT]
    [FONT=Verdana]Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Sender has no A or MX DNS records. ey-out-1920.google.com 4uss.com (state 14).[/FONT]
    [FONT=Verdana]
    [/FONT]
    [FONT=Verdana]Kan even niet bedenken waarom het niet werkt, als hij zegt dat ik geen MX-record heb klopt dat niet, want die heb ik wel op mijn domein, en GMail heeft hoe dan ook een MX-record. Ergens lijkt de ontvangende SMTP-server de plank mis te slaan[/FONT].
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

[FONT=Verdana]Gertjan,[/FONT]

[FONT=Verdana]snuffelsite.nl is bij deze opgelost. Dank voor je melding![/FONT]

[FONT=Verdana]Mail naar admin@licht-geluid.nl lijkt hier gewoon te werken.[/FONT]
    [FONT=Verdana]Ik zal nog wat andere testen doen. Zou jij het ook nog eens willen proberen?[/FONT]

[FONT=Verdana]Mocht je weer (nog steeds) een error krijgen dan graag het volledige gebounce-de (is dit goed nederlands ?) bericht naar info at licht min geluid punt nl.[/FONT]

[FONT=Verdana]Alvast bedankt.[/FONT]

Sijbe.
    Last edited by admin; 28-11-09, 13:17.
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Originally posted by 4uss
      [FONT=Verdana]
      [/FONT] [FONT=Verdana][/FONT][FONT=Verdana] 550 550 Sender has no A or MX DNS records. ey-out-1920.google.com 4uss.com (state 14).[/FONT]
      Cool, hoe krijgt ie hem dan terug naar een @gmail.com adres...
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by admin
        [FONT=Verdana]Gertjan,[/FONT]

[FONT=Verdana]snuffelsite.nl is bij deze opgelost. Dank voor je melding![/FONT]

[FONT=Verdana]Mail naar admin@licht-geluid.nl lijkt hier gewoon te werken.[/FONT]
        [FONT=Verdana]Ik zal nog wat andere testen doen. Zou jij het ook nog eens willen proberen?[/FONT]

[FONT=Verdana]Mocht je weer (nog steeds) een error krijgen dan graag het volledige gebounce-de (is dit goed nederlands ?) bericht naar info at licht min geluid punt nl.[/FONT]

[FONT=Verdana]Alvast bedankt.[/FONT]

Sijbe.
        gebouncte, wegens C-in Fokschaap?

enne, test 123 loopt via xs4all SMTP wel weg...

Comment

• 4uss
          • Aug 2005
          • 578

Inmiddels nog een keer getest, en de mail komt nu wel aan bij admin... probleem is dus op wonderbaarlijke wijze uit zichzelf opgelost.

Comment

Working...