reclame concurrent

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rick1993
    • Nov 2007
    • 209

reclame concurrent

Waarom staat er bij elk topic bovenaan reclame? (rechts in het tekstvak van de topicstarter; alleen als je niet ingelogd bent)

Ik zag net zelfs reclame van de concurrent, bax-shop.nl en pro-solid.nl
    licht dat licht mij wel
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

zijn google-ads
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Originally posted by rick1993
      Waarom staat er bij elk topic bovenaan reclame? (rechts in het tekstvak van de topicstarter; alleen als je niet ingelogd bent)

Ik zag net zelfs reclame van de concurrent, bax-shop.nl en pro-solid.nl

Das niet zo handig...

Bepaald google welke ads er op je site komen? Ik neem toch aan van wel, anders is er iets mis bij JenH...

Daan (Heey Rick, check je hyves!)
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 327

Google bepaalt zelf (kijkend naar de inhoud van de webpagina) welke links er komen te staan. In het topic over het failliete Focus stonden bijvoorbeeld een link van een private bank, een link over faillissement en een licht en geluid verhuur site.

Als het goed is kan J en H wel links opgeven die zij niet terug willen zien in de Google-ads (bijvoorbeeld links van andere licht en geluid forums)
        Event-Light

Comment

• remco_k
          • Sep 2002
          • 325

Originally posted by djspeakertje
          Bepaald google welke ads er op je site komen? Ik neem toch aan van wel, anders is er iets mis bij JenH...
          Ja, google bepaald dat aan de hand van de contents van dezelfde pagina.
          Maar; als Ad beheerder kan je concurrentie uitsluiten. Dat heeft J&H blijkbaar niet gedaan.

@DJ-Jan; Crap. Dit zijn echt mijn eigen woorden hoor. Jij was gewoon iets eerder. :-)
          Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
          Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Dank jullie wel voor het meedeken.
            Onderwerp doorgemaild naar de site admins, die kunnen er vast wat mee!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...