PM - Private message

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

PM - Private message

Beste allen,

Volgens mij zou de mogelijkheid moeten bestaan om zgn. PM's oftewel private messages naar elkaar te versturen. Ik zou graag willen weten hoe dit werkt. Ik heb al via de zoekfunktie geprobeerd en via google "site:www.licht-geluid.nl/forum AND pm", maar dit levert alleen hits van enige tijd geleden op.

Wie helpt?

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Deze zijn om bepaalde redenen uitgeschakeld op dit forum.
    Er was ooit inderdaad een tijd dat dit kon. Reden staat hier wel ergens op het forum meen ik en anders denk ik dat modje deze nog wel eens uit de doeken zal doen.
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Freek Fokker
      • Aug 2003
      • 495

Mijn inbox bestaat nog wel, omdat daar nog berichten in staan. Maar de mogelijkheid is idd al een tijdje uitgeschakeld.
      SR20DET

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

PM'n is inderdaad niet mogelijk.
        Volle mailboxen gaven veel overlast, nog afgezien van de inhoud van pm berichten.

Samengevat: we hebben ervoor gekozen om een discussieforum te zijn en niet alle mogelijkheden van de forumsoftware te activeren.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• mhsounds
          • Sep 2009
          • 933

En daarbij zijn er volgens mij ook zat mensen die hun mail in hun profiel hebben staan.
          De mensen die met regelmaat op het forum zitten dan.
          Freelance Light and Video |
          Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• berolios
            • Sep 2005
            • 1538

En toch zijn er altijd nog een behoorlijk aantal mensen (verassend genoeg vooral diegene die ik zie als de 'kwalitatief betere bijdragers' van dit forum) die de PM's graag terug zouden zien ...

Maar da's een andere discussie en een 'strijd' die ik graag voortzet ...
            Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• @lex
              • Jul 2006
              • 1087

Duidelijk!

Dank U,

@lex
              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...