Tekstgrootte

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    Tekstgrootte

    Hallo,

    Even een kort vraagje.
    Ik gebruik Mozilla Firefox (meest recente versie... W7) als internetbrowser. Alleen wordt mijn tekst op het J&H forum soms niet goed weergeven.

    Zo zie ik de tekst van mijn handtekening in Mozilla als lettergrootte '2'. Het gehele stukkie tekst. Schakel ik over op Internet Explorer, dan zie ik dat het stukje 'Turbosound' in lettergrootte '3' staat.

    Mijn pas geopende topic over Behringer in de Lounge zie ik in Mozilla geheel als lettergrootte '1' terwijl deze gemaakt is als '2'. In Internet Explorer is het wel gewoon '2'.

    Ik heb geen zoom aan/uit staan, ook niet alleen op de lettergrootte.

    Kan iemand me hierbij helpen?

    Mvg,

    Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

    #2
    Eenvoudigste oplossing is over te stappen op Chrome!

    Vaag probleem, zal toch wel ergens in Firefox iets misgaan. Kijk eens op andere fora met hetzelfde "besturingssysteem". Als het probleem ook daar voorkomt zou je het kunnen doorgeven aan de makers van FireFox. Foutjes in software komen nou eenmaal voor..

    Je handtekening is omgevallen trouwens, maar dat zal wel niks met firefox te maken hebben...
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      <CTRL>-scrollwiel om te vergroten / te verkleinen?
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

        #4
        Originally posted by Beckers Entertainment
        Eenvoudigste oplossing is over te stappen op Chrome!
        Ik heb een periode geleden alle mogelijk webbrowsers geinstalleerd- en vergeleken. En nee dankuwel, geen Chrome voor mij. Het werkt weliswaar intuitief en het ziet er mooi uit met die tabbladen bovenaan e.d., maar Firefox is echt beter wat mij betreft. En dat kwam vooral door alle applicaties/opties/veranderingen/plug-ins/extensies/thema's die je er zelf aan kunt toevoegen.
        Waaronder een knoppie rechtsonderaan mijn browser waarmee ik met één druk op de knop kan switchen naar Internet Explorer (terwijl ik in Firefox blijf). Met dat programmaatje kan ik ook dit forum automatisch in Internet Explorer laten laden, alleen ben ik er (nog) niet uit hoe dit werkt.

        Originally posted by Beckers Entertainment
        Vaag probleem, zal toch wel ergens in Firefox iets misgaan. Kijk eens op andere fora met hetzelfde "besturingssysteem". Als het probleem ook daar voorkomt zou je het kunnen doorgeven aan de makers van FireFox. Foutjes in software komen nou eenmaal voor..
        Op andere fora komt het NIET voor. Op andere sites heb ik echter soms wel het gevoel dat de lettertjes wel héél klein zijn, dat het niet hoort.
        En ik weet ook waarom dit is; sommige internetsites (waaronder dus J&H Licht & Geluid Forums) zijn niet geheel compatibel met Firefox, lijkt het wel.

        Daarom ook de vraag; zijn er meer Firefox gebruikers die last hebben van mijn probleempje?

        Originally posted by Beckers Entertainment
        Je handtekening is omgevallen trouwens, maar dat zal wel niks met firefox te maken hebben...
        Nee, dat heeft te maken met je beeldscherm.
        Even omdraaien dat ding.

        Originally posted by laserguy
        <CTRL>-scrollwiel om te vergroten / te verkleinen?
        =

        Originally posted by 4AC
        Ik heb geen zoom aan/uit staan, ook niet alleen op de lettergrootte.
        Mvg,

        Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          Voor de gelegenheid mn laptopje opgestart waar ook FF draait als standaard browser, alles normaal leesbaar!
          De forum software draait steady en is compatibel met IE, Chrome, Opera, FF, Safari.

          Het vreemde aan jouw melding is dat het niet altijd gebeurt dat je kleine letters te lezen krijgt.

          Kan het niet zelf voor elkaar krijgen om in FF kleinere letters te krijgen in onderwerpen.

          Iemand anders die dit probleem ook tegen is gekomen ( en, wellicht ook heeft opgelost?)
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          • mhsounds
            • Sep 2009
            • 933

            #6
            FF gebruiker hier, nergens last van naar mijn idee...
            Freelance Light and Video |
            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

            Comment

            • 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

              #7
              Bedankt voor alle reacties!

              Het ziet er -jammer genoeg- naar uit dat ik maar even Firefox ga de-installeren en vervolgens weer ga installeren.

              Aangezien het probleem echt bij mij lijkt te liggen...

              Mvg,

              Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

              Comment

              • 4uss
                • Aug 2005
                • 578

                #8
                Hier ook Windows 7 (Professional x64 NL) met Firefox (3.6.3 NL) en geen problemen met het forum... Het stuk `Turbosound` in je onderschrift is echt groter dan de rest.

                Comment

                Working...